Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6215Nedodání služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2015, před 10 lety

Jan Procházka

Znění stížnosti

16.2.2015 jsem si předplatil produkt 2 v 1 s počátkem dodávání 2.3.2015. Úhradu jsem provedl kartou, úhrada byla provedena okamžitě.
Od 2.3. tištěná forma je dodávána bez problémů. Elektronické předplatné není k dnešnímu dni funkční. Po emailu, kterým jsem chtěl zjistit, proč nemám stále kód na čtení elektronické formy mi přišel email:

Vážený pane Procházko,

v reakci na Váš e-mail bychom Vás chtěli požádat o kontaktování naší zákaznické linky 225 555 566.
Děkujeme Vám za Váš zájem o MF DNES.

V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností se na nás neváhejte s důvěrou obrátit na e-mailu predplatne@mafra.cz. Můžete také využít služeb naší zákaznické linky 225 555 566.

Zavolal jsem na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že to není spárováno. Nevím jak to mají nastaveno, ale ani týden po tom, kdy jsem volal znovu, to stále nebylo spárováno.

10.3. jsem zaslal znovu email:
Dobrý den, 16.2.2015 jsem si předplatil produkt 2 v 1 (Objednávka č. 39827) se začátkem dodávání 2.3.2015. Tištěné noviny chodí v pořádku, digitální verzi stále nemám. Při již dvou telefonátech na zákaznickou linku mně operátoři stále tvrdí, že účet není spárován a tak nemohu dostat kód na čtení. Nezdá se vám to trošku přehnané. Platba proběhne okamžitě, mám zaplaceno něco co nedostávám a od Vás jen nesmyslná výmluva. Požaduji okamžité doručení kódu ke čtení a proplacení adekvátní částky za nedodanou službu.
Jan Procházka
A prosím neodkazujte mne zase na zákaznickou linku, melou jen stále dokola "není spárováno"!

Co nejdříve na něj odpovíme.

Vaše MF DNES

Odezva pro jistotu vůbec žádná, jen automatické potvrzení.

Děkuji za pomoc.

Jan Procházka


Produkt

Dodávání tištěné a elektronické MF Dnes


Požadované řešení

Dodání zaplacené služby a vrácení částky za neposkytnuté plnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 11:09, před 10 lety

Uzavřením smlouvy vznikl mezi stranami závazkový právní vztah. Vydavateli z něj plyne povinnost zpřístupnit aktuální elektronickou verzi deníku. Pokud tak neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci a domáhat se vrácení poměrné části ceny. Pokud tedy spotřebitel vytkl vadu, ale nezvolil nárok z vadného plnění, doporučujeme tak učinit a uplatnit reklamaci podle čl. 3 obchodních podmínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2015 11:33, před 9 lety

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít. Vzhledem k tomu, že stížnost nebude ze strany podnikatele zodpovězena, je možné případný spor řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.