Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.2.2015 jsem si předplatil produkt 2 v 1 s počátkem dodávání 2.3.2015. Úhradu jsem provedl kartou, úhrada byla provedena okamžitě.
Od 2.3. tištěná forma je dodávána bez problémů. Elektronické předplatné není k dnešnímu dni funkční. Po emailu, kterým jsem chtěl zjistit, proč nemám stále kód na čtení elektronické formy mi přišel email:
Vážený pane Procházko,
v reakci na Váš e-mail bychom Vás chtěli požádat o kontaktování naší zákaznické linky 225 555 566.
Děkujeme Vám za Váš zájem o MF DNES.
V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností se na nás neváhejte s důvěrou obrátit na e-mailu predplatne@mafra.cz. Můžete také využít služeb naší zákaznické linky 225 555 566.
Zavolal jsem na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že to není spárováno. Nevím jak to mají nastaveno, ale ani týden po tom, kdy jsem volal znovu, to stále nebylo spárováno.
10.3. jsem zaslal znovu email:
Dobrý den, 16.2.2015 jsem si předplatil produkt 2 v 1 (Objednávka č. 39827) se začátkem dodávání 2.3.2015. Tištěné noviny chodí v pořádku, digitální verzi stále nemám. Při již dvou telefonátech na zákaznickou linku mně operátoři stále tvrdí, že účet není spárován a tak nemohu dostat kód na čtení. Nezdá se vám to trošku přehnané. Platba proběhne okamžitě, mám zaplaceno něco co nedostávám a od Vás jen nesmyslná výmluva. Požaduji okamžité doručení kódu ke čtení a proplacení adekvátní částky za nedodanou službu.
Jan Procházka
A prosím neodkazujte mne zase na zákaznickou linku, melou jen stále dokola "není spárováno"!
Co nejdříve na něj odpovíme.
Vaše MF DNES
Odezva pro jistotu vůbec žádná, jen automatické potvrzení.
Děkuji za pomoc.
Jan Procházka
Dodávání tištěné a elektronické MF Dnes
Dodání zaplacené služby a vrácení částky za neposkytnuté plnění.
|
Tweet |
Uzavřením smlouvy vznikl mezi stranami závazkový právní vztah. Vydavateli z něj plyne povinnost zpřístupnit aktuální elektronickou verzi deníku. Pokud tak neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci a domáhat se vrácení poměrné části ceny. Pokud tedy spotřebitel vytkl vadu, ale nezvolil nárok z vadného plnění, doporučujeme tak učinit a uplatnit reklamaci podle čl. 3 obchodních podmínek.
Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít. Vzhledem k tomu, že stížnost nebude ze strany podnikatele zodpovězena, je možné případný spor řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.