Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Společnost Prima se vymlouvá, že neodstranitelnost reklamy při přehrávání pořadů TV Prima je věcí dohody s příslušným operátorem, v mém případě O2TV. Celou věc považuji za protiprávní, fragrantní a bezprecedentní porušení osobní svobody zaručené ústavou. Pokud budete mít zájem, mohu odpověď na stížnost TV Prima zaslat.
Sjednat bezplatnou službu TV Prima na negaci reklam.
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
omezení posunu v čase dopředu je omezeno pouze u stanic skupiny FTV Prima. Důvodem jsou požadavky této skupiny.
Kromě zmíněných kanálů FTV Prima zůstanou všechny oblíbené funkce v nezměněné podobě i nadále zachovány u dalších desítek a stovek kanálů, které O2 TV nabízí. Pokud zákazníci chtějí být pánem své televize a vybírat sami, čemu svůj čas věnují a čemu ne, mají z čeho vybírat.
Z naší strany je služba poskytována správně.
S pozdravem Jakub Šupol Guru pro Social Media, O2
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.