Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62154Neustálé zpoždění prvního vlaku na trase Frýdlant - Liberec

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2022, před 2 lety

filip pospíšil

Znění stížnosti

Dobrý den,

měl bych prosbu jestli by bylo možné, aby v novém řádu který obvykle měníte v prosinci bylo na trase Frýdlant - Liberec zohledněno neustálé spoždění ca 3-5 min. Jak je možné,že na první zastávce v Raspenavě má vlak už ca 2-3 min spoždění.Řekl bych že to je o lidech je pár (1-2) řidiči kteří dovedou přijet do Liberce i o minutu dříve než je dle řádu stanoveno. Řeším to z toho ohledu,že vstávám v 3:30 abych byl v práci na 5h..když přijedu dle řádu v 4:36 mám ca 2-3 min na přestup na tramvaj většinou ale přijíždíme v 4:38-39 a nebaví mě každý den dobíhat jak o život a nestíhat. Bylo by možné aby vlak vyjížděl z Frýdlantu v 4:00h? Speciálně dnešní ranní řidič(14.11.2022 spoj z Fdl 4.05) má s časem neustále problém.můžete si dohledat jméno..pravidelně přijíždí do Rasp v 4:12-13 a na cestě nabírá další minuty.Proti pánovi nemám nic osobního jen bych rád byl v čas v práci. Starší lidé (dámy a pánové) se už ani nepokouší dobíhat tramvaj.Je to k vzteku když jste vzhůru od 3:30 a pak jste v práci od 5:30 nebo 6:00..přitom by tomu mohlo pomoci vypravit vlak o pár minut dříve.

Děkuji

pospíšil


Požadované řešení

posunout odjezd vlaku na 4:00


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2022 16:48, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.