Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62160Nevrácení peněz za neuskutečněný GREGORIAN TOUR Praha 2022

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2022, před 2 lety

Marketa Rezkova

Znění stížnosti

Dobrý den,

prostřednictvím portálu SMSticket jsem dne 29. 10. 2021 zakoupila 2 lístky na koncert skupiny Gregorian - 20th Anniversary World Tour, který se měl konat dne 13. 02. 2022 v Pardubické enteria areně (plocha vpravo, řada 17, místo 12 - označení 867-247-5 a plocha vpravo, řada 17, místo 11 - označení 972-423-7, každý lístek byl za 1 390 Kč, celkem 2 780 Kč).

Jelikož byl koncert zrušen, požádala jsem, dle zaslaných instrukcí o vrácení uhrazené částky. Má žádost byla zaslána e-mailem dne 23.02.2022 společnosti SMSticket a částku jsem požadovala vrátit na účet č. 107-6528780217/0100. Vstupné se mělo vracet podle zákona č. 247/2020 na ochranu pořadatele po 31.10.2022. Email byl odeslán na info-zrusene-akce@smsticket.cz. Bohužel do dnešního dne jsem částku neobdržela.

Z médií jsem se bohužel dozvěděla, že společnost FP PRO neplnila své závazky a přestala komunikovat a SMSTICKET tudíž nemůže částky vrátit a je tedy nutné řešit vrácení vstupného u společnosti FP Pro. Proto se touto cestou obracím na vaší společnost a to i v kopii na SMS ticket. Tuto žádost Vám zasílám i v tištěné podobě. Následně uveřejňuji svou stížnost i na portálu dTest.

Doufám, že se celá situace již v brzké době vyřeší.


S pozdravem

Markéta Rezková


Produkt

plocha vpravo, řada 17, místo 12 - označení 867-247-5 a plocha vpravo, řada 17, místo 11 - označení 972-423-7, každý lístek byl za 1 390 Kč, celkem 2 780 Kč).


Požadované řešení

Požaduji vrácení částky 2 780 Kč za 2 vstupenky na neuskutečněný koncert skupiny Gregorian - 20th Anniversary World Tour. V případě nevrácení se chci spojit s ostatními věřiteli společnosti a souhlasím se společným podáním předžalobní výzvy případně podání návrhu na insolvenční řízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2022 11:49, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00. Pokud již tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považuje se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 14:58, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.