Společnost


Green Pets, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62169Nevrácená částka ze stornované objednávky z www.greenpets.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2022, před 2 lety

Miluše Jandíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 14.10. jsem objednala zboží(objednávka č. 9990051146), zaplatila jsem hned. Po 4 dnech stále žádná reakce od obchodu, že žboží už posílají - nic. Kouknu na stránky a zboží stále v košíku. Domnívala jsem se, že se někde stala chyba a že jsem nezaplatila. Tak rychle platím. Dostala jsem od odchodu email o druhé objednávce (objednávka č. 9990051333) - tak kouknu na účet a peníze se srazily podruhé. Hned jim píši a objednávku ( tu druhou - objednávka č. 9990051333) stornuji. To bylo 18.10. a do dnešního dne ( 15.11.) jsem stále nedostala peníze ze stornované objednávky zpátky. Obchod nereaguje na mé emaily, peníze nevrací. Obchod ani nereaguje na moji výzvu 14.11.2022 k poslání aspoň toho zboží ze stornované objdenávky ( zboží z 1. objednávky dorazilo) - i když vrácení částky 1619,- Kč by mi bylo milejší.


Produkt

0150544 Kapsička RINTI Filetto kuře + hovězí v želé 100g 10 ks 33,00 0150546 Kapsička RINTI Filetto kuře + kachna v želé 100g 10 ks 33,00 0150548 Kapsička RINTI Filetto kuře + losos v želé 100g 10 ks 33,00 0150542 Kapsička RINTI Filetto kuře + šunka v želé 100g 10 ks 28,00 0150543 Kapsička RINTI Filetto kuře + kuřecí srdce v želé 100g 10 ks 28,00 0162774 Dopravné - Česká pošta balíkovna 1 ks 69,00


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2022 11:26, před 2 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 14:55, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.