Počet nahlášených stížností: | 709 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s reklamací přenosu čísla zpod RS k jinému operátorovi. Portace proběhla 7.11.
Číslo bylo ale vedeno pod rámcovou smlouvou a jeho administrace spadala pod Obec Radějovice. Novým starostou se dnem 24.10. na ustavující schůzi stal Petr Švehla. Bývalá starostka se ale rozhodla proti vůli ostatních nově zvolených zastupitelů včetně starosty číslo převést jako soukromé, byť bylo klíčovým kontaktem úřadu po dobu více než 12 let. Dostali jsme se tedy k heslu do samoobsluhy, změnili jej (cca 26.10.) a od té doby jsme pravidelně kontaktovali Vodafone s prosbami o zrušení portace. Vzhledem k tomu, že jsme nedostali ani danou SIM, tak jsme si vyzvedli nové, a to i pro další číslo. SIM jsem vyzvedávala 27.října na prodejně v Čestlicích, kde jsem byla ubezpečena, že žádná portace neprobíhá, vše zrušeno. V dalších dnech ovšem operátor zasílal různé informace a na dané číslo bylo zažádáno opět o portaci. PO té, co jsme zjistili, že je aktivní další objednávka, portace, tak jsme opakovaně kontaktovali Vodafone. Byli jsme opakovaně ubezpečovaní, že portace je zrušena, že neproběhne. Já naposledy v pátek ráno 4.11. v 8 paní Eliškou Rogowskou. Níže přeposílám seznam dnů, kdy jsme Vás kontaktovali se snahou zastavit portace. Já jsem také měnila s paní Rogowskou portační kódy.
26.10.
27.10.14:21
31.10.13:20
1.11.16:16
2.11.13:10
2.11.14:24
3.11.19:56
3.11. 19:23
4.11. 8:11
4.11. 11:56
7.11. 18:56
Ve středu 2.11. jsme dostali také vizitku od pana Martina Míčka.
Ve čtvrtek 3.11. jsme dostali také vizitku od paní Lucie Zlámalové.
V pátek 4.11. jsem dostala vizitku od paní Elišky Rogowské.
Naposledy v pátek 4.11. jsem byla opakovaně ujištěna, že je vše zrušeno a že k přenosu nedojde.
Vnímáme jako naprosto nepřípustné, abychom byli tolikrát ujišťování pod amin správou, že je vše zastaveno či žádný přenos neprobíhá. Danou portaci vnímáme jako neoprávněnou a pokud bychom neuspěli, musíme podniknout další právní kroky včetně zrušení stávající smlouvy. Byla podána reklamace č. **, v níž se od tohoto distancujete.
Navrácení čísla ** zpět pod smlouvu. Nového operátora nemáme možnost kontaktovat, číslo je již vedeno na soukromou osobu.
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Doporučujeme spotřebitelce vyžádat si od společnosti informaci, kdo o portaci požádal. O portaci může totiž žádat jen osoba oprávněná, kterou již bývalá starostka není.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Baslová, mrzí mě, pokud došlo k nedorozuměni. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Pokud jste tuto záležitost již řešila reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.