Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#62179Neoprávněná aktivace předplatného, neoprávněné nastavení platebních limitů k SIM kartě.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2022, před 2 lety

Jana Talpová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.11.2022 jsem si náhodou všimla, mi 9.11. 2022 ve 22:40 přišla zpráva od O2, že jsem odsouhlasila platbu pro Wireless Works ve výši 99Kč. Ve zprávě byl i link, který mě navedl na stránky Mobile-Maestro, kde jsem předplatné (niž bych věděla čeho) okamžitě zrušila. Mobile-Mmaestro mi poslali zprávu o zrušení předplatného. Já si ovšem žádnou službu ani u Mobile-Maestro, an i u Wireless Works ani u nikoho jiného neobjednala. Zmíněný telefon používám jen k příležitostným datovým přenosům, většinu času je od internetu odpojen.
Na svém účtu u O2 jsem zjistila, že mi společnost Wireless Works nejen strhla (resp. zadala požadavek na) 99,- korun, ale že mi nastavila jakési limity pro měsíční a roční platby. Stejně tak si limity nastavily u mého účtu další tři jiné společnosti. Všechny čtyři jsem okamžitě zablokovala a dále jsem zablokovala veškeré platby přes internet k této SIM kartě.
V pondělí 14.11. 2022 jsem zavolala na kontaktní linku Mobile-Maestro svou stížnost. Špatnou češtinou hovořící paní mě ujistila, že služba je opravdu zrušena a pro vrácení peněz ať napíši reklamaci na adresu: mobilemaestro.cz@silverlines.info
Tam jsem hned napsala a požadovala vrácení částky 99,- korun českých.
V odpovědi, která prý "obsahuje důvěrné informace a jejich kopírování, přesměrování, tisk a šíření jakékoliv informace související s tímto e-mailem je zakázáno", mi odpověděli, že předplatné bylo objednáno 9.11. a zrušeno 11.11., že mi na mobil poslali bezplatnou zprávu o tomto předplatném (což nebyla pravda) a že během aktivace nebyly zaregistrovány žádné technické nebo administrativní problémy.
Poslala jsem tedy druhou reklamaci se stejným požadavkem a přišla stejná odpověď.
Poslala jsem tedy třetí reklamaci se stejným požadavkem.
Ve všech reklamacích jsem uváděla, že vím, že nejsem jediná osoba, který má s jejich firmou tento problém.


Produkt

Wireless Works, Mobile-Maestro


Požadované řešení

Vrácení částky 99,- korun českých a konec s dalším obtěžováním a pokusy mi cokoli dalšího naúčtovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2022 11:23, před 2 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo společnost (např. e-mailem).

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 14:12, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.