Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
týden čekám na již zaplacené doručení zásilky (první ze zásilek stejné objednávky dorazila 8.11.).
Teprve v pátek 11.11.2022 přišla sms od ČP, že zásilku převzali. Měla být doručena až v pondělí 14.11. V pondělí v 17:47 přišla sms že se omlouvají, ale z technických důvodů nebude balík doručen a o dalším postupu mne budou informovat.
Dnes 15.11. přišla sms, že zásilka nemohla být doručena a byla uložena na poště 19800. Jsem celý týden doma z důvodu pracovní neschopnosti, takže není možno, aby se doručovatel vymlouval, že nikdo nebyl doma. Navíc poštu máme převedenou na Dolní Počernice.
Po telefonátu na číslo ČP uvedené v sms telefon nikdo nezvedal. Automat odkázal na web, kde lze zadat změnu doručení on line. Z důvodu nemoci mám zájem na opakované doručení domů. To však online formulář nenabízí. K dispozici je pouze změna pošty nebo prodloužení dobu uložení na poště.
balík do ruky 1,24 kg
Požaduji doručení na adresu uvedenou na zásilce. Děkuji.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.