Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62198Placení nevyužitych služeb .

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2022, před 2 lety

Daniel Šafr

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 15.5. 2022 jsem si založil účet na sexaferky.cz pro prohlížení obsahu mne stránka vyzvala k tomu abych si zaplatil VIP účet,ten jsem nijak neaktivoval, na email mi přišla zpráva,aby bylo me clenstvi aktivovano a abych ho mohl využívat tak za něj musím zaplatit,clenstvi jsem nechtěl tak jsem nic neplatil a odepsal jsem,že chci účet zrušit,za pár dní jsem zjistil že email byl označen jako nedorucitelny,dale jsem neresil ,žádný další email s vyzvou nepřišel až 11.11.2022 přišel email že mám neuhrazenou platbu za premiove členství 2394,-obratem jsem psal email na support@mycustomercare. Jak my muže být účtována služba kterou ani nebylo možné aktivovat/využívat když nebyla zaplacena,a že chci zrušit účet a odmítám platit za služby které jsem nevyužil,bylo mi odepsano že výpověď přijaly a zpracovaly a mé premiove členství končí 10.5.2023 a že výpověď mne neosvobozuje od smluvních závazků a plateb s nimy spojenými...Neuvědomuji si že bych vůbec nějakou smlouvu s nima potvrzoval/schvaloval ,jak tedy můžou být mne účtovány nějaké služby.


Produkt

Členství na podvodném webu sexaferky.


Požadované řešení

Prosím o pomoc s řešením problémů s pochybnou společnosti.viz popis stížnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2022 15:31, před 2 lety

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět, tak jak zde již spotřebitel učinil. To lze učinit v písemné formě buď e-mailem na adresu support@mycustomercare.ch nebo poštou na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Podnikatel v obchodních podmínkách uvádí, že aby mohla být výpověď úspěšně zpracována, musí obsahovat celé jméno, název službu, e-mailovou adresu použitou pro registraci a uživatelské jméno. Pro zaslání poštou nabízí podnikatel také formulář (ZDE: https://www.ceskybdsmklub.com/terms - v sekci § 4Smluvní doba a ukončení, bod 6)

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že výpovědní lhůta pro členství s dobou trvání nejvýše jeden měsíc je 14 dnů a pro členství s dobou trvání delší než jeden měsíc je 30 dnů.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 14:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.