Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 78 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 15.5. 2022 jsem si založil účet na sexaferky.cz pro prohlížení obsahu mne stránka vyzvala k tomu abych si zaplatil VIP účet,ten jsem nijak neaktivoval, na email mi přišla zpráva,aby bylo me clenstvi aktivovano a abych ho mohl využívat tak za něj musím zaplatit,clenstvi jsem nechtěl tak jsem nic neplatil a odepsal jsem,že chci účet zrušit,za pár dní jsem zjistil že email byl označen jako nedorucitelny,dale jsem neresil ,žádný další email s vyzvou nepřišel až 11.11.2022 přišel email že mám neuhrazenou platbu za premiove členství 2394,-obratem jsem psal email na support@mycustomercare. Jak my muže být účtována služba kterou ani nebylo možné aktivovat/využívat když nebyla zaplacena,a že chci zrušit účet a odmítám platit za služby které jsem nevyužil,bylo mi odepsano že výpověď přijaly a zpracovaly a mé premiove členství končí 10.5.2023 a že výpověď mne neosvobozuje od smluvních závazků a plateb s nimy spojenými...Neuvědomuji si že bych vůbec nějakou smlouvu s nima potvrzoval/schvaloval ,jak tedy můžou být mne účtovány nějaké služby.
Členství na podvodném webu sexaferky.
Prosím o pomoc s řešením problémů s pochybnou společnosti.viz popis stížnosti
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět, tak jak zde již spotřebitel učinil. To lze učinit v písemné formě buď e-mailem na adresu support@mycustomercare.ch nebo poštou na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Podnikatel v obchodních podmínkách uvádí, že aby mohla být výpověď úspěšně zpracována, musí obsahovat celé jméno, název službu, e-mailovou adresu použitou pro registraci a uživatelské jméno. Pro zaslání poštou nabízí podnikatel také formulář (ZDE: https://www.ceskybdsmklub.com/terms - v sekci § 4Smluvní doba a ukončení, bod 6)
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že výpovědní lhůta pro členství s dobou trvání nejvýše jeden měsíc je 14 dnů a pro členství s dobou trvání delší než jeden měsíc je 30 dnů.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.