Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#6221Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 41 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2015, před 10 lety

Martin Babilon

Znění stížnosti

Dne 20.11 2014 jsem zakoupil v prodejně sportisimo kopací balón vel.3 UMBRO,již 9.2 2015 jsem byl balón reklamovat protože povolily švy a za měsíc jsem šel s naprostým klidem pro výsledek reklamace který byl pro mě naprosto jasný,bohužel společnost reklamaci zamítla z důvodu přefouknutí míče což byl naprostý nesmysl.Argumet je to naprosto nesmyslný poněvadž jsem míč nefoukal a můj syn ho používal tak jak byl nafoukán na prodejně.


Produkt

5611034043 vel.3 UMBRO 25529U-8VR Decco Trainer


Požadované řešení

Požaduji opravu tj zašití nebo výměnu,prostě potřebuji balón pro kluka na tréninky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2015 13:09, před 10 lety

Jestliže spotřebitel uplatil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Je tedy nutné posoudit, jak se společnost s touto vyvratitelnou domněnkou vypořádala. Pokud byla reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna relevantními skutečnostmi, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Pokud však společnost odkázala spotřebitele na pouhé obecné tvrzení, je možné nadále trvat na vyřízení reklamace s odkazem na § 2161 občanského zákoníku.

Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.