Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 20.11 2014 jsem zakoupil v prodejně sportisimo kopací balón vel.3 UMBRO,již 9.2 2015 jsem byl balón reklamovat protože povolily švy a za měsíc jsem šel s naprostým klidem pro výsledek reklamace který byl pro mě naprosto jasný,bohužel společnost reklamaci zamítla z důvodu přefouknutí míče což byl naprostý nesmysl.Argumet je to naprosto nesmyslný poněvadž jsem míč nefoukal a můj syn ho používal tak jak byl nafoukán na prodejně.
5611034043 vel.3 UMBRO 25529U-8VR Decco Trainer
Požaduji opravu tj zašití nebo výměnu,prostě potřebuji balón pro kluka na tréninky.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel uplatil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Je tedy nutné posoudit, jak se společnost s touto vyvratitelnou domněnkou vypořádala. Pokud byla reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna relevantními skutečnostmi, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Pokud však společnost odkázala spotřebitele na pouhé obecné tvrzení, je možné nadále trvat na vyřízení reklamace s odkazem na § 2161 občanského zákoníku.
Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.