Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dorby den. Dneska 16.11.2022 na horní pocernici 398 s číslem autobusu 20 mě nechtěl pan řidič pustit do autobusu když jsme nešla čaj do práce který byl velmi horký a uzavřený s víkem aby se nestalo že se čaj vyleje jak na sedačky a na mě. Byl velmi arogantní a hodlá aby mi za čaj zaplatil který patřil mému šéfovi. Díky za pochopení.
Prosím o informaci zda se může brát uzevrene pití do autobusu.
Caj
Aby si přečetl značky. Pití byl uzavřené
|
Tweet |
V uvedeném případě záleží na přepravních podmínkách společnosti. Jestliže řidič jednal v souladu s nimi, nemá spotřebitel právní nárok na uznání této reklamace. Pokud by však jednání bylo proti podmínkám přepravce a spotřebiteli tím vznikla škoda, mohl by její náhradu po společnosti požadovat.
Pro podání podnětu k prošetření může spotřebitelka využít kontaktní formulář na stránkách www.dpp.cz → Kontakty → Kontaktní formulář → Podnět.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.