Počet nahlášených stížností: | 793 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
již několik let u Vás nakupuji Pilos balkánský sýr. Poslední měsíc se mi už několikrát stalo, že jsem sýr otevřela a chuťově bel špatný. Prosím zkontrolujte u výrobce zda je vše v pořádku. Již se mi ozvala i známá, že se jí to stalo. Děkuji
Prosím jen informaci, zda prošetříte šarže či nikoliv.
Děkuji za odpověď.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, paní Šedo, mrzí nás, že jste si na balkánském sýru nepochutnala. Na kvalitě našich výrobků nám velmi záleží. V tomto případě doporučujeme kontaktovat naší zákaznickou linku na telefonním čísle 210 023 400 spolu se všemi údaji o výrobku. Kolegové se Vám budou věnovat a poskytnou Vám informace ohledně dalšího postupu. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl, Česká republika, v.o.s
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.