Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:793
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#62220Chuť sýru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2022, před 2 lety

Kristyna Šedo

Znění stížnosti

Dobrý den,
již několik let u Vás nakupuji Pilos balkánský sýr. Poslední měsíc se mi už několikrát stalo, že jsem sýr otevřela a chuťově bel špatný. Prosím zkontrolujte u výrobce zda je vše v pořádku. Již se mi ozvala i známá, že se jí to stalo. Děkuji


Požadované řešení

Prosím jen informaci, zda prošetříte šarže či nikoliv.
Děkuji za odpověď.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2022 16:45, před 2 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2022 07:58, před 2 lety

Dobrý den, paní Šedo, mrzí nás, že jste si na balkánském sýru nepochutnala. Na kvalitě našich výrobků nám velmi záleží. V tomto případě doporučujeme kontaktovat naší zákaznickou linku na telefonním čísle 210 023 400 spolu se všemi údaji o výrobku. Kolegové se Vám budou věnovat a poskytnou Vám informace ohledně dalšího postupu. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl, Česká republika, v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2023 22:19, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 00:34, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.