Společnost


Pojišťovna VZP, a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62223ADMINISTRATIVNÍ NEDOSTUPNOST REHABILITAČNÍ PÉČE PO ÚRAZE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2022, před 2 lety

Martin Kouša

Znění stížnosti

Dobrý den.
Zotavuji se po úraze přetržení obou stehenních svalů.
Cca tři týdny leží podklady od praktického lékaře u vašeho revizního lékaře.
Zhruba za dva týdny bych měl začít po úraze rehabilitovat.
Termín (obdržel jsem jednou na infolince, že j to měsíc, podruhé 2 měsíce) pro schválení je tedy nesmyslný.
Reálně hrozí zanedbání další péče, protože rehabilitační zařízení se bez vašeho posudku na péči se mnou nedohodnou.


Požadované řešení

Schválení rehabilitace revizním lékařem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 13:33, před 2 lety

Podle § 43 odst. 1 písm. a) zákona o specifických zdravotních službách platí, že posuzující lékař musí lékařský posudek vydat nejdéle do 10 pracovních dnů ode dne, kdy žádost o vydání posudku obdrží. Lhůta počíná běžet až po obdržení posledního potřebného podkladu pro posouzení.

Pokud lékař nevydal posudek ve stanovené lhůtě, mohlo by se jednat o přestupek, za který by mu mohl hrozit postih.

Spotřebitel se může s výzvou k vydání posudku obrátit přímo na pojišťovnu, například skrze e-mail: info@vzp.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 15:21, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.