Společnost


TOPTRANS EU, a.s., organizační složka

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62233Údajně doručená zásilka -Objednávka *** - zásilka na cestě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2022, před 2 lety

Radek Rozsypal

Znění stížnosti

Vážení,
zásilka nebyla doručena! Žádám Vás o zjištění a prošetření celé záležitosti-případně o vrácení peněz a o vydání opravné faktury. Manželka byl celý den doma-nikdo nezvonil, nikde zásilka nebyla umístěna a ani nikdo netelefonoval!

Adresát:

Mgr. Radek Rozsypal

Vyhledávání zásilek
Číslo přepravního listu
Číslo kusu
Referenční číslo (označení)
Název objednavatele (první 3 znaky)
Číslo př.listu ***
Datum svozu 15.11.2022
Svozové středisko 500 Pardubice
Číslo kusů od ***
Číslo kusů do ***
Kusů
Hmotnost kg .2
Označení zásilky ***
Poznámka
Stav zásilky Ukončená
Rozvozové středisko 100 Kralupy nad Vltavou
Text SMS od řidiče
Datum doručení 16.11.2022 15:30:39
Dobírka 0,00
Dobírka uhrazena

Historie zásilky

Depo Čas - Status
500 - Pardubice 15.11.22 11:07 - Přijata objednávka přepravy
500 - Pardubice 15.11.22 15:07 - Zásilka svezena do skladu
- 15.11.22 17:32 - Zásilka odešla do cílového střediska
100 - Kralupy nad Vltavou 16.11.22 05:26 - Zásilka je na rozvozovém středisku
100 - Kralupy nad Vltavou 16.11.22 10:19 - Zásilka se rozváží
100 - Kralupy nad Vltavou 16.11.22 15:30 - Zásilka doručena


Produkt

***


Požadované řešení

Buď vrátit peníze, nebo dodat nové zboží + zaplatit škodu, která mi nedoručením vznikla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 09:18, před 2 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu (byla-li ujednána) nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že smlouvu s přepravcem nejspíše uzavíral prodávající (odesílatel zboží), tak je také on oprávněn k uplatnění reklamace u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Spotřebiteli doporučujeme, aby u prodejce zboží (odesílatele) namítl, že zboží nedorazilo včas, čímž došlo k porušení povinnosti ze smlouvy, která je uzavřena mezi spotřebitelem a odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby (nedoručení zásilky) reklamovat.

Pokud šlo o přepravu zboží a smlouvu o přepravě uzavíral s přepravní společností přímo spotřebitel, je za včasné a bezvadné doručení odpovědný přepravce, přičemž práva z vadného plnění, popř. nároky na náhradu škody spotřebitel může uplatnit přímo vůči přepravci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 15:12, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.