Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 16.6 22jsem cestoval z Ružomberok sk do Mar.lazne přijel jem se zpožděním do Prahy kde sem stihnulzpozdenej vlak berounka.prijezd do Plzně 23.00 nutno objednat taxi do ML v hodnotě 1120kc.v průběhu cesty několikrát volano na zakaznicky servis Cd přivolal jsem peníze min200kc i paní průvodci z vlaku Berounka pokoušela dovolat dispečer leč marně protože jsme projížděli tunel valik prerusilo se spojení v Plzni paní průvodci se mnou přestala komunikovat zasílal jem va číslo jizdenkyi ofoceny paragon za taxi prosím o proplacení taxi s pozdravem váš cestující JN
proplacení na ucet
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.