Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon Prestigio 4322 DUO byl zakoupený 2.8.2013 za 4500,- v Ostravě na prodejně Mobilní pohotovosti.
Na telefonu odcházejí postupně všechny funkce. Po měsíci odešel první konektor na sluchátka, poté baterka, tlačítko hlasitosti, telefon se sám restartuje, vyskakuje symbol mrtvého Androida. Někdy nefungují dotykové čudlíky, konektor nedrží nabíječku, aplikace padají, telefon nejde odemknout. Telefon je v záruce do 2.8.2015. Reklamace mi nebyla uznána, že jsem si telefon poškodila sama. A to tenhle typ telefonu poškodilo více lidí, že jim dělá telefon to samé? Viz. recenze na internetu a stáhnutí telefonu z prodeje z důvodu nespokojenosti zákazníků.
Prestigio 4322 DUO
Vyměnit za jiný typ telefonu. / Vrátit peníze.
|
Tweet |
Spotřebitel je oprávněn reklamovat zboží pro vadu, která se vyskytla v záruční době, jež činí 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci a na mechanické poškození. Je-li mezi stranami spor, zda se jedná o mechanické poškození nebo vadu, spotřebitelka může rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace znaleckým posudkem, pokud vyjde v její prospěch. V takovém případě má spotřebitelka právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.