Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#6224Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2015, před 10 lety

Kateřina Ratajová

Znění stížnosti

Telefon Prestigio 4322 DUO byl zakoupený 2.8.2013 za 4500,- v Ostravě na prodejně Mobilní pohotovosti.
Na telefonu odcházejí postupně všechny funkce. Po měsíci odešel první konektor na sluchátka, poté baterka, tlačítko hlasitosti, telefon se sám restartuje, vyskakuje symbol mrtvého Androida. Někdy nefungují dotykové čudlíky, konektor nedrží nabíječku, aplikace padají, telefon nejde odemknout. Telefon je v záruce do 2.8.2015. Reklamace mi nebyla uznána, že jsem si telefon poškodila sama. A to tenhle typ telefonu poškodilo více lidí, že jim dělá telefon to samé? Viz. recenze na internetu a stáhnutí telefonu z prodeje z důvodu nespokojenosti zákazníků.


Produkt

Prestigio 4322 DUO


Požadované řešení

Vyměnit za jiný typ telefonu. / Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2015 13:02, před 10 lety

Spotřebitel je oprávněn reklamovat zboží pro vadu, která se vyskytla v záruční době, jež činí 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci a na mechanické poškození. Je-li mezi stranami spor, zda se jedná o mechanické poškození nebo vadu, spotřebitelka může rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace znaleckým posudkem, pokud vyjde v její prospěch. V takovém případě má spotřebitelka právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2015 15:00, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.