Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,mám zakoupený kávovar Dolce gusto v Afi paláci v Pardubicích. Kávovar mi udělal tři kávy v pořádku,pak už mi přestala ohřívat boda,zkoušela jsem asi pětkrát. Kávovar jsem reklamovala,reklamace neuznána.Na prodejně mi prodavač sdělil,že kávovar byl jimi vyzkoušený,požádala jsem o ukázku,vše bylo v pořádku,doma jsem si udělala kávu taky v pořádku,po hodině už ale kávovar opět neohříval vodu. Při druhé reklamaci mi přišla znovu sms zpráva od prodece reklamace neuznána.Domnívám se,že je u kávovaru špatný kontakt.
Euronics- Masarykovo nám. 2799,53002,Pardubice 2.Značka: Espresso Krups KP100B NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo PF
Žádám o výměnu přístroje.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Při nesplněné jakosti může spotřebitelka v souladu s § 2169 občanského zákoníku požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
V tomto případě by bylo pravděpodobně nejvhodnější projev vady co nejpodrobněji popsat, případně doložit nějakým důkazním prostředkem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.