Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rád bych zrušil svoje VIP členství na stránce jennezavazne.cz pod uživatelským jménem: ondrahroch user id: ***. Rád bych, pokud je to možné, chtěl vrátit část peněz ( 2989 Kč) které mi byly neoprávněně strhnuty z mého účtu.
Děkuji za pochopení,
Ondřej Hroch
Chtěl bych vrátit buď celou částku nebo část peněz,které mi byly neoprávněně strhnuty.
|
Tweet |
Portál VašeStížnosti.cz slouží primárně pro řešení spotřebitelských sporů, resp. ke zprostředkování kontaktu mezi podnikatelem a spotřebitelem za účelem dosažení smírného řešení jejich sporu. Kontaktovat společnost tímto způsobem za účelem zrušení smluvního závazku není příliš vhodné, neboť účast na naší platformě je pouze dobrovolná. Jinými slovy, společnost se vůbec nemusí do fungování naší služby zapojit a žádost spotřebitele zaregistrovat.
Doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost standardním způsobem na její kontaktní údaje. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla uzavřena v češtině.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty, aby nemohlo dojít ke stržení částky za další časové období. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu: https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079.
Spotřebitel se může taktéž obrátit na společnost s žádostí o vymazání osobních údajů.
Dobry den, prosim predejte toto info na nasi zakaznickou podporu s co nejvice detaily ohledne Vaseho uctu / problemu na cz@help-dating.com, aby byla mozna identifikace uctu / platby. Dekujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.