Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost Gigacomputer zřejmě zvolila nový způsob taktiky jak se zbavit/prodat co nejvíce laciných neznačkových výrobků pocházejících z číny... Do kupní smlouvy uvedou 1 měsíční záruku s odůvodněním, že se jedná o předváděcí model.... Tablet zakoupený začátkem měsíce prosince pro dceru jako dárek na vánoce si dcera užila celkem 3 dny...jakýkoliv pokus dohodu ohledně opravy selhal. Společnost Gigacomputer není schopna zajistit ani mimozáruční opravu.
Tablet EvangTP7024
Záruční i mimzáruční oprava...
|
Tweet |
Práva z odpovědnosti za vady vyplývají ze zákona. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Spotřebitel je oprávněn reklamovat vadu, pokud se vyskytla v době 24 měsíců od převzetí věci. Uvedené neplatí u použitých věcí na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím. Přičemž se má dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí.
Ujednají-li prodávající a kupující zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění, v souladu s ustanovením § 2168 občanského zákoníku se k takovému ujednání nepřihlíží. To neplatí, pokud strany zkrátily tuto dobu na polovinu zákonné doby při koupi již použitého spotřebního zboží; ujednaly-li si zkrácení větší, platí za ujednanou polovina zákonné doby.
Z výše uvedeného vyplývá, že dobu, po kterou lze uplatnit práva z vadného plnění lze omezit pouze při prodeji použitého zboží a nikoli na méně než jeden rok.
Spotřebitel může reklamaci uplatnit pomocí našeho vzorového dopisu: https://www.dtest.cz/clanek-3269/reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti
Dobrý den, pane Sotoláři,
děkujeme za Váš příspěvek. V řešení tohoto případu se v plném rozsahu s dovolením odkážeme na předchozí komunikaci, kdy jsme Vám před pár dny reagovali odpovědí na Váš osobní e-mail, a to z toho důvodu, že zde bylo uvedeno vše podstatné. Pokud byste k ní potřeboval cokoliv upřesnit, můžete se samozřejmě opět kdykoliv obrátit na kolegy, kteří jsou s Vámi v kontaktu a zároveň se na Vás budeme těšit u nás, kdy se na vše společně podíváme.
Děkujeme
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Na žádost společnosti stížnost přeřazujeme na ni, aby mohla připojit své vyjádření.
Dobrý den, pane Sotoláři,
nemáme se k čemu jak více vyjádřit, protože nemáme Vaše stanovisko. Dle uvedeného vyjádření společnosti dTest, dle naší e-mailové zprávy a dle platných zákonů této republiky můžete uplatnit odpovědnost za práva z vadného plnění u prodejce zařízení (místo, kde jste tablet zakoupil -> společnost Steel and Computing s.r.o.), popř. tablet můžete zanést na jakoukoliv jinou pobočku, kde se Vám na něj můžeme mimozáručně v rámci placeného servisu podívat. Ať se rozhodnete jakkoliv, samozřejmě se Vám budeme snažit v maximální možné míře vyjít vstříc tak, abychom celou záležitost co nejdříve uzavřeli.
Děkujeme
Žádáme spotřebitele, aby se vyjádřil, zda již z jeho strany došlo k uplatnění práv z vadného plnění, popřípadě s jakým výsledkem.
Pokud spotřebitel nadále nevyužije možnosti reagovat prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a neposkytne komentář k současnému stavu sporu, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.