Společnost


GIGACOMPUTER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#62271 měsíční záruka na nový výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2015, před 10 lety

Jakub Sotolář

Znění stížnosti

Společnost Gigacomputer zřejmě zvolila nový způsob taktiky jak se zbavit/prodat co nejvíce laciných neznačkových výrobků pocházejících z číny... Do kupní smlouvy uvedou 1 měsíční záruku s odůvodněním, že se jedná o předváděcí model.... Tablet zakoupený začátkem měsíce prosince pro dceru jako dárek na vánoce si dcera užila celkem 3 dny...jakýkoliv pokus dohodu ohledně opravy selhal. Společnost Gigacomputer není schopna zajistit ani mimozáruční opravu.


Produkt

Tablet EvangTP7024


Požadované řešení

Záruční i mimzáruční oprava...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 16:18, před 10 lety

Práva z odpovědnosti za vady vyplývají ze zákona. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Spotřebitel je oprávněn reklamovat vadu, pokud se vyskytla v době 24 měsíců od převzetí věci. Uvedené neplatí u použitých věcí na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím. Přičemž se má dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí.

Ujednají-li prodávající a kupující zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění, v souladu s ustanovením § 2168 občanského zákoníku se k takovému ujednání nepřihlíží. To neplatí, pokud strany zkrátily tuto dobu na polovinu zákonné doby při koupi již použitého spotřebního zboží; ujednaly-li si zkrácení větší, platí za ujednanou polovina zákonné doby.

Z výše uvedeného vyplývá, že dobu, po kterou lze uplatnit práva z vadného plnění lze omezit pouze při prodeji použitého zboží a nikoli na méně než jeden rok.

Spotřebitel může reklamaci uplatnit pomocí našeho vzorového dopisu: https://www.dtest.cz/clanek-3269/reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2015 13:47, před 10 lety

Dobrý den, pane Sotoláři,

děkujeme za Váš příspěvek. V řešení tohoto případu se v plném rozsahu s dovolením odkážeme na předchozí komunikaci, kdy jsme Vám před pár dny reagovali odpovědí na Váš osobní e-mail, a to z toho důvodu, že zde bylo uvedeno vše podstatné. Pokud byste k ní potřeboval cokoliv upřesnit, můžete se samozřejmě opět kdykoliv obrátit na kolegy, kteří jsou s Vámi v kontaktu a zároveň se na Vás budeme těšit u nás, kdy se na vše společně podíváme.

Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 12:45, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2015 17:08, před 10 lety

Na žádost společnosti stížnost přeřazujeme na ni, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2015 10:13, před 10 lety

Dobrý den, pane Sotoláři,

nemáme se k čemu jak více vyjádřit, protože nemáme Vaše stanovisko. Dle uvedeného vyjádření společnosti dTest, dle naší e-mailové zprávy a dle platných zákonů této republiky můžete uplatnit odpovědnost za práva z vadného plnění u prodejce zařízení (místo, kde jste tablet zakoupil -> společnost Steel and Computing s.r.o.), popř. tablet můžete zanést na jakoukoliv jinou pobočku, kde se Vám na něj můžeme mimozáručně v rámci placeného servisu podívat. Ať se rozhodnete jakkoliv, samozřejmě se Vám budeme snažit v maximální možné míře vyjít vstříc tak, abychom celou záležitost co nejdříve uzavřeli.

Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 13:19, před 10 lety

Žádáme spotřebitele, aby se vyjádřil, zda již z jeho strany došlo k uplatnění práv z vadného plnění, popřípadě s jakým výsledkem.

Pokud spotřebitel nadále nevyužije možnosti reagovat prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a neposkytne komentář k současnému stavu sporu, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2015 10:14, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.