Společnost


PLATFORM ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62277Společnost nekomunikuje a nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2022, před 2 lety

Květa Kantorová

Znění stížnosti

Jak mám vypovědět smlouvu , když společnost nekomunikuje


Požadované řešení

Kde mám poslat výpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 13:06, před 2 lety

V obdobných případech je vhodné, aby spotřebitel zaslal společnosti doporučený dopis s dodejkou. U podání zaslaných poštovními doručovateli existuje fikce doručení - i pokud by společnost odmítla zásilku převzít, výpověď smlouvy by po uplynutí třídenní lhůty (§ 573 občanského zákoníku) byla považována za podanou a měla by tedy začít běžet výpovědní doba.

V případě, že by společnost i po zrušení vzájemného závazku plnila (nebo plnění požadovala), může se spotřebitel bránit dodejkou, kterou prokáže, že společnosti doporučený dopis zaslal.

Pro úplnost dodáváme adresu sídla společnosti: Jaurisova 515/4, 14000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 14:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.