Společnost


Jakub Pantúček (x-touch.cz)

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6228Reklamace navigace X-Touch GPS 5" - bez reakce i po několikátém urgování (SMS,e-mail)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2015, před 10 lety

Jaroslav Bursík

Znění stížnosti

3é.6.2014 jsem zakoupil přes internet navigační zařízení X-Touch GPS 5"u této společnosti (č.faktury 6352014) přes společnost Akce Amplion Prodej. Po 5ti měsíčním bezproblémovém používání vznikla v provozu závada a to, že došlo k vypnutí bez možnosti opětného zapnutí i přes PC. 26.2.2015 jsem požádal o radu pro další postup.
Žádost o řešení jsem zaslal přes info@x-touč.cz, kde mi automat odepsal, že technik ozve po 3 pracovních dnech. Do dnes k tomu nedošlo. Při pokusu na tel. kontakt č.723317840 - nedošlo ke spojení.


Produkt

Objednávka č.5792014, Dodací list č.DL6382014 navigace X-Touch GPS 5", S/N 20140701095471


Požadované řešení

Jsem schopen přistoupit na výměnu zboží, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 13:09, před 10 lety

Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci včetně uvedení zvoleného nároku v souladu s reklamační řádem prodávajícího, ve kterém prodávající plní informační povinnost vyplývající z ustanovení § 13 zákona o ochraně spotřebitele. Nejvhodnější forma je písemná. Spotřebitel se může inspirovat naším vzorovým dopisem: https://www.dtest.cz/clanek-3275/reklamace-vyrobku.

Spolu s reklamací by měl spotřebitel zaslat i zboží. Vzhledem k tomu, že má spotřebitel pochybnosti o nekomunikaci ze strany podnikatele, je možné nejprve zaslat průvodní dopis s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 15:49, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.