Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62296Autobus nemá wc jak se píše v jejich nabídce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2022, před 2 lety

Martin Muller

Znění stížnosti

Chci podat stížnost na společnost Arriva,jezdím dvakrát týdně Trutnov -Praha a cesta trvá 2 hodiny a 20 min,minulá trvala 3 hodiny 20 min,a jak nachumelí tak pojedeme možná i dýl a autobusy na této trase nemají WC ale přitom uvádějí že WC tam mají ,je to tak hrozně nelidské bez WC takovou dálku.Ať alespoň neuvádějí klamné informace,


Požadované řešení

Vyměnit autobusy bez WC za autobusy s WC


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 14:09, před 2 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě (přičemž společnost deklarovala, že autobus bude vybaven WC) nebo ji bylo možné využít jen částečně, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Spotřebitel tedy může u společnosti uplatnit reklamaci.

Kontakt na společnost ARRIVA nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 13:58, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.