Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Chci podat stížnost na společnost Arriva,jezdím dvakrát týdně Trutnov -Praha a cesta trvá 2 hodiny a 20 min,minulá trvala 3 hodiny 20 min,a jak nachumelí tak pojedeme možná i dýl a autobusy na této trase nemají WC ale přitom uvádějí že WC tam mají ,je to tak hrozně nelidské bez WC takovou dálku.Ať alespoň neuvádějí klamné informace,
Vyměnit autobusy bez WC za autobusy s WC
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě (přičemž společnost deklarovala, že autobus bude vybaven WC) nebo ji bylo možné využít jen částečně, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Spotřebitel tedy může u společnosti uplatnit reklamaci.
Kontakt na společnost ARRIVA nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.