Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12. 11. 2014 mi byla vystavena faktura na, Smarphone HUAWEI Ascend G6, černý", který jsem si objednal a řadně zaplatil. S tímto telefonem jsem byl spokojený do 23. 1. 2015, kdy se objevila vada.
Na telefonu se vůbec nerozsvítí displej, jinak je funkční. Bohužel vzhledem k této závadě nelze telefon vůbec používat.
Telefon jsem odeslal poškou k vyřízení reklamace, jak mi bylo sděleno. Den poté 5.2.2015 mi příšlo e-mailem potvrzení přijetí reklamovaného zboží. Kde také psali, že reklamaci do 30 dnů vyřídí.
Po uplynutí 30-ti dnů se nic nedělo. Volal jsem tedy na jejich telefonní linku, kde mi řekli, že reklamaci prověří a dají mi vědět. Po dvou dnech, opět žádná reakce. Volal jsem tedy znovu, poprvé to zvonilo, ale nebrali, podruhé už měli telefon vypnutý.
Smarphone HUAWEI Ascend G6, černý"
Vrácení peněz
|
Tweet |
Ustanovení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupení je vhodné zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Spotřebitel může využít tento vzorový dopis: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.