Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#62307Zkaženy vakuovaný salam

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2022, před 2 lety

Lukáš Hýbl

Znění stížnosti

Dobry večer před dvěma dny jsem koupil na pobočce v Bohumíně dvě XXL balení vakuovaných salámu dnes po otevření obou baleni se linul strašný zápach baleni otevřeno nebylo a proto mě zaráží jak bylo s potravinami zacházeno když obě baleni páchlo zkažené maso, salámy byli slizké a na pohled i smrad s prominutím zkažené nedovedu jsi představit toto naservírovat svému 2letému synovi sem velice rozhořčen a Lidl už s jistotou již 100% nenavštívím a budu jsi stěžovat vše mám zdokumentováno fotografiemi škoda že jsi nemůžete přivonět. S jistotou jsi budu stěžovat na inspektorát protože tohle už je zdraví ohrožující a není to poprvé co se nám taková věc stala opravdu už mám toho plné zuby a teď se chci prosím vás zeptat o peníze jsem přišel zboží je naprosto nepoužitelné a proto se chci dotázat zda mi mohou byt vráceny peníze nebo jak tuhle situaci popřípadě řešit pač opravdu nechci utrácet peníze za potraviny které mohu hodit do koše 150 v dnešní době vysoké inflace není zrovna málo kor když živíte malé dítě v této době je opravdu i těch 150 kč závratných za zboží co hodíte do koše na rozhazování opravdu nemám děkuji za případný kontakt z vaší strany prosím o vysvětlení a řešení s přáním hezkého dne Hýbl


Produkt

Náš Kraj-KLADENSKÁ PEČENĚ 300g XXL, PIKOK- KUŘECÍ PRSNÍ ŠUNKA 300g XXL


Požadované řešení

POŽADUJI VRÁCENÍ PENĚZ ČINI 150KČ ZA OBA PRODUKTY A ŘADNOU KONTROLU OSTATNIHO ZBOŽÍ A ZACHAZENI SE ZBOŽÍM PŘED UVEDENIM DO PRODEJE NENI TI PRVNI PŘÍPAD CO SE NAM TO STALO


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 14:56, před 2 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2022 15:11, před 2 lety

Dobrý den, pane Hýble, to nás velmi mrzí. V takovém případě můžete salámy zanést zpět do prodejny, vrátíme Vám za ně peníze. Za komplikace spojené s nákupem se omlouváme a přejeme fajn den. Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 22:29, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 14:26, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.