Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Žádám o vrácení vstupného za vystoupení Pán ledu. Koupila jsem celkem 4 vstupenky a to 19.11.2019 celkem za 5.160,-. Představení bylo několikrát odloženo a chodily informační emaily. Dlouho nic nepřišlo a tak jsem začala pátrat a zjistila, že představení zrušili a že Ticket Art již neexistuje. V předposlední informaci také stálo, že vstupenky zakoupené u jiného prodejce, než je Ticketportal budou na místě vyměněny. Tak jsem pochopila, že novým pořadatelem je Ticketportal. Zaslala dotaz tam, co mám dělat? A odpověď byla, že jsem vstupenky nezakoupila u nich, tak s tím nic nemohou dělat. 5.160,- je pro mne velká částka a tak hledám cestu, jak se ke svým penězům dostat, když jsem za ně nic nedostala.
Představení Pán ledu
Vrácení peněz
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.
Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.
Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.