Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#62317Omezování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2022, před 2 lety

Pavla Sehnalová

Znění stížnosti

Paní z prodeje pečiva mi dnes odmítla prodat větší množství koblih , které jsem měla pro děti do dětské skupiny .
Přesto , že není nikde napsaný omezený prodej ( množství) .
Odmítla mi vydat koblihy se slovy , že jsem si jich vzala již dost , a vytvořila jsem jí tam díru , myslela tím , že nebude mít co dát do regálu . Domnívám se, že cílem je zboží prodat , a ne ho vystavovat. Krom toho , že mne tam před ostatními kupujícími slovně napadala.
Pokud není zboří řádně označené , že není možné si koupit pouze 2 kusy . Myslím , že její chování bylo dosti hrubé a neomalené.

Zboží jsem vrátila a doufám , že paní byla spokojená , že má plné regály.


S pozdravem Sehnalová


Požadované řešení

Možná by stálo za to informovat zaměstnance co si můžou dovolit ke klientům , popřípadě označit kolik si zákazník může koupit zboží. Tím by se předešlo nepříjemnostem.
děkuji Sehnalová

Jedná se o provozovnu v Horních Měcholupech


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2022 19:12, před 2 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2022 19:07, před 2 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2023 07:05, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 16:41, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.