Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Paní z prodeje pečiva mi dnes odmítla prodat větší množství koblih , které jsem měla pro děti do dětské skupiny .
Přesto , že není nikde napsaný omezený prodej ( množství) .
Odmítla mi vydat koblihy se slovy , že jsem si jich vzala již dost , a vytvořila jsem jí tam díru , myslela tím , že nebude mít co dát do regálu . Domnívám se, že cílem je zboží prodat , a ne ho vystavovat. Krom toho , že mne tam před ostatními kupujícími slovně napadala.
Pokud není zboří řádně označené , že není možné si koupit pouze 2 kusy . Myslím , že její chování bylo dosti hrubé a neomalené.
Zboží jsem vrátila a doufám , že paní byla spokojená , že má plné regály.
S pozdravem Sehnalová
Možná by stálo za to informovat zaměstnance co si můžou dovolit ke klientům , popřípadě označit kolik si zákazník může koupit zboží. Tím by se předešlo nepříjemnostem.
děkuji Sehnalová
Jedná se o provozovnu v Horních Měcholupech
|
Tweet |
U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.