Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,chci si stezovat na opetovne strhavani penez,za zbozi ktere jsem si neobjednala a nikdy nedostala!a to od unora 2022.bohuzel jsem to zjistila az v rijnovem vypisu svoji banky,a ucinila jsem opatreni aby se to jiz neopakovalo.a timto zadam o prosetreni.
Vraceni penezni castky 439 kc od unora 2022 do listopadu 2022,
ktera cini 4390 kc. dekuji
|
Tweet |
Pokud by podnikatel neprokázal, že si spotřebitel službu objednal, došlo by pravděpodobně k bezdůvodnému obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné podnikatele vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že elektronická služba "dieta" je poskytována na omezenou dobu a přístup k ní je na základě platby za nákup účtu na webových stránkách. Předplatné se
automaticky obnovuje na konci každého období (1 měsíc, 3 měsíce, 6 měsíců) až do zrušení předplatného.
Z odběru plánu se může spotřebitel kdykoli odhlásit. Za tímto účelem může spotřebitel (1) použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy přiložený jako příloha 1 Pravidel (zde: https://lifeswitcher.com/pub/pdf/CZ_regulamin_subskrypcja_1.pdf), (2) předložit prohlášení vyjadřující rozhodnutí uživatele odstoupit od dalšího odběru služby a
obsahující jméno a příjmení Uživatele, adresu, datum a vlastnoruční podpis,
uvedení: přihlašovacího jména použitého při zadávání objednávky, produktu, na který se
odstoupení vztahuje, data platby za službu a data přístupu ke službě.
Doporučujeme spotřebiteli službu preventivně vypovědět, a to doporučeně s dodejkou na adresu poskytovatele služeb (LifeSwitcher.com Sp. z o. o., Św. rocha 14a/48, 15-879 Białystok). Společnost přitom požaduje, aby se tak stalo nejpozději 14 dnů před konec aktuálního zúčtovacího období.
V obchodních podmínkách společnosti je dále uvedeno, že zákazník může účet kdykoli smazat, a to zasláním žádosti poskytovateli služeb e-mailem na adresu: supportcz@lifeswitcher.com.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.