Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Před měsícem mi můj otec zakoupil na stránkách Alza.cz tablet Dell Venue 7 s 32 GB kartou, který mi daroval včera, 11.3. k narozeninám. Tablet byl na stránkách uveden jako rozbalený, bylo zde uvedeno, že dodávka nemusí být kompletní. Na účtence je přesto napsáno, že jsme zakoupili použitý tablet Dell Venue 7 + 32 GB Micro SD karta. Fakt, že karta v dodávce nebude nikde zmíněn nebyl. Tím, že jsem tablet dostala až po měsíci a tudíž jsem i na fakt, že karta u tabletu chybí přišla až po ukončení 14ti denní lhůty, kdy se dá výrobek vrátit. Ve stejné době se na alze prodával druhý, použitý tablet bez karty, který byl samozřejmě o něco levnější. Kdybych věděla, že v zásilce karta chybí, tak bych si nekupovala ten dražší. Takže v současné době nemám ani kartu, ani možnost tablet vrátit. Alza.cz odmítá kartu doručit i přesto, že na účtence je napsáno, že jsem jí zakoupila. Operátoři Alzy mi na toto řekli pouze, že "je to jen takový název", že právo na kartu z toho nevyplývá, protože kdesi na stránkách bylo uvedeno nějaké neurčité, že zásilka nemusí být kompletní.
https://www.alza.cz/dell-venue-7-cerny-d1530415.htm
Tak samozřejmě bych ráda dostala kartu, se kterou jsem tablet kupovala a také bych ráda docílila toho, aby Alza prodávala to, co nakonec doopravdy doručí, protože říct zákazníkovi, že to, co je uvedeno na smlouvě, je jen "takový název" je krajně arogantní a měli by si uvědomit, že nejsou jedinou společností v daném tržním segmentu
|
Tweet |
Obsah smlouva je určen nabídkou, kterou následně kupující přijímá. Dohodnutý obsah smlouvy je pro strany závazný, a prodávající má proto povinnost dodat smluvené plnění. Pokud tedy z nabídky plynulo dodání příslušenství, ale prodávající si vyhradil možnost, že zásilka nemusí být kompletní, bylo by možné takové ujednání považovat za neurčité, a proto neplatné. Podle § 2161 občanského zákoníku navíc prodávající odpovídá za to, že věc má při převzetí vlastnosti, které si strany ujednaly.
Vážená paní Kopřivová,
velmi se omlouvám za vzniklou situaci. Váš případ jsem převzala a postarala jsem se o doposlání této paměťové karty. Jakmile bude pro Vás připravena na naší pobočce v Liberci, informují Vás kolegové sms zprávou o možnosti jejího vyzvednutí (na telefonní číslo uvedené při nákupu). Pro Vaši kontrolu karta bude pro Vás připravena pod číslem případu ORE15135695.
Věřím, že nyní již vše proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.
Přeji Vám pěkný den.
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného řešení sporu a případné uzavření stížnosti.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.