Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
16.11. som išla vlakom R56 Z Brno hl. n. do Veselí nad Moravou, kde som mala prestupovať na vlak S91, ktorý smeroval do Veľkej nad Veličkou, kde som mala nastúpit na ďalší prestup do Nového
Mesta nad Váhom. Pán vlakvedúci nám v polke cesty z Brna povedal, že náš vlak ide do Písku a nie do Veselí, tak máme v Bzenci prestúpiť na druhý vlak, ktorý nás odvezie do Veselí. Na tento vlak sme čakali okolo 40 minút a keď sme sa dostali do Veselí, tak sme zistili, že ďalšie prestupy nás už nečakali. Tým pádom som sa ja nemala vůbec ako dostať do mojho požadovaného cieľa a keby som nemala ochotných ľudí čo ma prídu zobrať z NMnV, tak by som tam mohla nocovať. Neviem, čo táto situácia mala znamenať, ale dúfam, že sa to už nikdy nestane.
Jízdenka
Požadujem vrátenie sumy za cestu v hodnote 43Kč, jízdenku som kupovala cez Poseidon na meno Ivana Behúlová, ID 5NE9W7C. Nakoľko po mna museli prísť, cena cestovného sa mi niekoľko násobne predražila ani neviem prečo. Žiadne vysvetlenie situácie sme nedostali.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.