Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 17.11.2022 jsme zakoupili matraci v prodejně Lidl Louny, která byla v letáku zlevněna pouze na tento den na částku 1.499 Kč.Po zakoupení jsme tedy až v autě zjistili, že nám byla naúčtována v plné výši a to 1.999 Kč. Vrátila jsem se obratem na pokladnu, kde mi pokladní bylo sděleno, že se jedná o matraci jinou /nejedná se o jinou vše souhlasí dle letáku/ a že nejsme dnes první ani poslední kdo se nachytal a můžeme ji vrátit, ale asi už zlevněnou nemají že neví.Matraci jsme vzali u slevy, takže je více než jasné že se jednalo o cílené nachytání zákazníka a tudíž o klamaní spotřebitele. Bylo počítáno, že část zákazníků už nebude chtít podvod řešit, vracet se a zdržovat a zboží si nechá i za cenu vyšší.
vrácení 500 Kč a hlavně už neklamat zákazníky
|
Tweet |
Pokud bylo jiné zboží v letáku a jiné na prodejně, tak by se mohlo jednat o klamavou reklamu ve smyslu přílohy č. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Domníváme se, že i přes řádné uvedení ceny u zboží na prodejně, měla společnost účtovat cenu z letáku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.