Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#62330Špatné vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2022, před 2 lety

Patrik Gall

Znění stížnosti

Dne 20.11.2022 v Tescu v Mladé Boleslavi Kosmonosy 1255, 293 06 Kosmonosy , jsem platil nákup v hodnotě 571kč,paní na pokladně mi špatně vrátila, předala mě vedoucí směny pro vyšetření chyby. ochranka v tescu mě slovně napadla , plus manažer firmy , výsledek nakonec dopadl tak že jsem byl vyveden z prodejny . a řešení situace bez úspěchu .


Produkt

platba nákupu


Požadované řešení

potrestání ochranky tesca na kamerových záznamech . manažera té směny . vše předáno policii za špatné nekorektní jednání .děkuji P.Gall


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2022 15:27, před 2 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 13:18, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.