Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
dne 10.10. jsem měla v aplikaci Zásilkovna zprávu, že mi dne 11.11. doručí Zásilkovna zásilku od fi Amazon. Do dnešního dne, t.j. 21.11. mi doručena nebyla, po celou dobu je jen zpráva, že byla dorušena na doručovací depo. Není možné si zásilku na depu vyzvednout, byla jsem ochotná si tam zajet. Není možné na depo zavolat, na tel čísle jen ten jejich Zásilkobot na nic. Velice mi to zkomplikovalo situaci, byl to dárek pro vnučku do Španělska, ze kterého jsem se již i stihla vrátit. A zásilku stále nemám. S firmou PPL, která mi doposud zásilky z Amazonu vozila, se mi toto nikdy nestalo, na den doručení bylo spolehnutí. Snažila jsem se situaci před odletem řešit telefonicky, po dlouhém hovoru se zásilkobotem jsem se probojovala, bylo mi asertivně slíbeno řešení, že zásilku dohledají, ale nic se nestalo. Takže služba na nic. Kontakt na řidiče také není možný. Jsem rozmrzelá a hodně naštvaná a žádám o reálné vysvětlení ze strany Zásilkovny.
L.Langfelnerová
Nechci z firmy Amazon dostávat zásilky přes Zásilkovnu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.