Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Benzinová sekačka Hecht při každém sekání po nepravidelné době začne kouřit. Někdy po 10 minutách, někdy po 30 minutách. Někdy i 4-5 za jedno sekání. První dvě reklamace zamítnuty Závada se neprojevila, na sekačku nebylo viditelně sáhnuto. Po třetí reklamaci mi vyměnili motor, nevím v jakém rozsahu ale hned při první sekání opět kouřila. 4. reklamace zamítnuta že olej v kaburátoru a mastný vzduchový filtr je způsoben špatnou manipulací se strojem. Sekačka jsem nikdy nenaklonil, zahradu mám prakticky rovnou 1200m2 velkou. Z auta a do auta mi s ní vždy někdo z prodavačů Hecht nebo z rodiny pomáhá. Nejsem si vědom žádné špatné manupulace. Vrácení peněz mi bylo odmítnuto.
koupena Hecht Plzeň 5.6.2022
1 reklamace 29.6.-13.7.2022
2.reklamace 28.7.-9.8.2022
3.reklamace 18.8-6.9.2022
4.reklamace 16.10-10.11.2022
Během některé z oprav se ztratilo ze sekačky výrobní číslo a objevil se prázdný štítek. Bohužel nevím v které.(asi předpokládám 3. reklamace.) 5.12. končí 6.měsíční lhůta,kdy má prodávající pohlížet na vady jako vady které byly i připrodeji. Můžete mi, prosím nějak pomoci při rešení sporu?
Sekačka Hecht 554SX
Vrácení peněz, protože si mslím, že se jedná o skutečně 4. oprávněné reklamace, vzhledem, k tomu že problém opakuje při každém sekání.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Honči, velice si vážíme, že jste se rozhodl zakoupit výrobek HECHT a je nám líto, že s ním nejste spokojený. Bohužel z Vámi uvedených informací nelze specifikovat o jakou záležitost se jedná. V případě, že chcete výrobek reklamovat, tak jej můžete podat do reklamace na naší pobočce. Kontakty a další informace jsou uvedeny na našich internetových stránkách. Na základě případné servisní zakázky se k Vašemu požadavku poté vyjádří servisní technik. Nebo si Vám v případě Vašeho zájmu dovolujeme nabídnout provedení jednorázového servisního úkonu posezónní prohlídka výše uvedeného výrobku na vrub naší společnosti. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.
Vážení. Je mi líto, že nejste schopni identifikovat o jakou záležitost se jedná. Vyjádření servisu jsem obdržel 4x a nemohu s ním, až na jeden případ, souhlasit.
Po poslední reklamaci (vyzvednuta 10.11.2022) jsem 26.11. šel sekat zahradu. V listopadu není prakticky co sekat, v podstatě jen jezdila po zahradě bez zátěže. Po 1 hodině se ale opět objevil spojený problém. V sání vzduchu a na vzduchovém filtru je opět olej. Předem rezolutně odmítám vyjádření o neodborné manipulaci či obvinění, že sekačka byla jakkoli nakloněna. Pro úplnost připojuji čísla servisních případů. Dále připojuji poslení foto přítomnosti ojele v sání a na olejovém filtru. Videa, která jsem přikládal k reklamaci Vám mohu kdykoliv poskytnout.
Sekačku již nechci reklamovat, chci zpět své peníze. Jedná se o 5. stejnou reklamaci!!!Nemám zzájem o další vyjádření servisu. Podle § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, jste ani jednou nepřihlédli ke skutečnosti, že tato vada byla už při prodeji.
reklk.list 148/22-0000225, 148/22-000277, 148/22-000324, 148/22-000450
S úctou Martin Honč
Děkujeme stranám za součinnost.
Reklamační čísla byla uvedena v "referenčních údajích", avšak necháváme je nyní v odpovědi spotřebitele a budou odstraněny až po reakci společnosti.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na konkrétní záležitost.
Vážený pane Honči, mrzí nás vzniklá situace, kterou popisujete ve Vaší stížnosti. Dovolujeme si Vás požádat o poskytnutí součinnosti k ověření existence reklamované vady a předání výrobku při uplatnění reklamace včetně všech jeho součástí a případného příslušenství na naši pobočku. Do Vaší servisní zakázky prosíme uveďte Váš požadavek řešení této servisní zakázky. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.
Dobrý den, V neděli jsem sekačku odvezl na pobočku Hecht Plzeň.
Děkuji Martin Honč
Vážený pane Honči, je nám líto vzniklé situace, ale ze strany HECHT MOTORS s.r.o. nedošlo v tomto případě k pochybení. Výrobek odpovídá příslušným standardům EU a je schválen do prodeje. Naše společnost postupuje dle platných zákonů a obchodních podmínek veřejně přístupných na našich internetových stránkách. Vždy se snažíme najít řešení tak, aby naši zákazníci zůstávali spokojení jak s námi nabízenými výrobky, tak s našimi službami. Vaše servisní zakázka bude vyřízená podle Vámi uvedeného požadavku. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.
Vážená společnosti Hecht. Děkuji za kladné vyřízení mé reklamace. Vrácení peněz, které jsem požadoval.Předpokládám, že mě pobočka Plzeň bude kontaktovat.
Dále děkuji společnosti dTest za pomoc při řešení mé reklamace.
S úctou
Martin Honč
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: