Společnost


TELEINFO, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62343Neoprávněná výzva k platbě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2022, před 2 lety

Lucia Černá

Znění stížnosti

Stejný problém jako u pana Plíchala. Fakturu zasílají v příloze.
Posílají výzvy k platbě v tomto znění:

TELEINFO, s.r.o., vydavatel telefonního seznamu na internetu
UPOZORNĚNÍ
Toto je upozornění, že vaše platba je v prodlení.
Dosud nebyla zaplacena faktura číslo: 91679716
Zodpovědná osoba:
datum vystavení datum splatnosti číslo faktury neuhrazená částka
1.11.2022 11.11.2022 91679716 990,00 Kč
V případě, že jste již pohledávku uhradili, zašlete kopii dokladu o zaplacení.
Bankovní spojení: 2900323939/2010
Variabilní symbol: 91679716
Fakturu naleznete v příloze tohoto e-mailu ve formátu PDF.
Fakturu si prosím vytiskněte a uhraďte.
V případě, že budete mít s otevřením faktury problém, kontaktujte nás, prosím.
Centrum zpracování údajů TELEINFO, s.r.o., tel: 777 177 188, www.teleinfo.cz, info@teleinfo.cz


Požadované řešení

Zveřejnění že se jedná o nekalé jednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2022 12:46, před 2 lety

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, která si zaplacení údajného dluhu nárokuje. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku nárokovat.

V případě, že by se společnost rozhodla údajný dluh vymáhat skrze inkasní agentury, zdůrazňujeme, že spotřebitel není povinen výzvám inkasních agentur vyhovět. Ty ze zákona nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 13:06, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.