Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Každý měsíc k 15 dnů v měsíců mi přichází složenka B s rodičovským příspěvkem. Tento měsíc nedorazila. Byla jsem na úřadu, kde mi paní vedoucí potvrdila, že peníze od nich odcházeli 11 den v měsíci plus mi vytiskla detail výkazu, na základě kterého by mi každá pošta měla vyplatit danou částku.
Byla jsem nejdřív u Nás na poště v Čakovicích, kde mě pán dost arogantním a neslušným způsobem řekl, že to dělat nebude a že si mám zavolat na poštu v Letňanech.
Na pobočce v Letňanech se nejdříve zeptám, zda nemají někde tu složenku. Měli výpadek doručovatelek, což by takový problém nebyl, kdyby ta složenka došla. Byla jsem tam dnes 21.11. a paní říkala, že pokud by se složenka opravdu nedostala ke mě musím na poštu v Čakovicích, kde by ji měli zneplatnit a říct co a jak dál.
Pán z Čakovické pošty opět nepříjemný a slušně řečeno mi řekl, že to není jeho starost a nezajímá ho to.
Mohu tedy poprosit minimálně o to jaký postup by měl být? Samozřejmě jsem volala znovu paní vedoucí na úřad a ta opět potvrdila, že by to neměl být problém , aby mi na základě toho papíru s údajů vyplatili danou částku, když pošta tu poštovní poukázku nedoručila.
S pozdravem
Karolina Ješková
Vyplacení daně částky - je to rodičovský příspěvek a jistě chápete, že další den, kdy si mě pošty posílají mezi sebou je v celku fatální
Proškolení pana z Čakovické pošty ( první přepážka ) o slušném chování
|
Tweet |
Pokud adresát očekává peněžní částku zaslanou prostřednictvím poštovní poukázky a tato mu nebyla doručena, může být na kterékoli poště v ČR po předložení podacího lístku bezplatně zahájena reklamace.
Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.