Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží zaplacené přes účet a již po měsíci nedoručené...
vrátit zpět peníze a sjednat nápravu na internetových stránkách
|
Tweet |
Z uzavřené kupní smlouvy, stranám vyplývají vzájemná práva a povinnosti. Prodávající má povinnost odevzdat kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení. Prodávající je povinen plnit ve sjednané době. Není-li doba plnění sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Nesplněním závazku včas se prodávající ocitá v prodlení a spotřebitel může od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky. Oznámí-li věřitel dlužníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Pokud existují problémy s komunikací, je vhodné odstoupení zaslat písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou) a určit v něm přiměřenou lhůtu k vrácení peněz. Odstoupení zaslané e-mailem by mělo být druhou stranou potvrzeno, jinak může s úspěchem namítat jeho neobdržení.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.