Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#62356Adresát nezastižen, už opakované doručeni. Já vždycky doma. Nikdo nevolal a nezvonil ve zvonek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2022, před 2 lety

Artem Skliar

Znění stížnosti

Už třetí balík do ruky kurýr veze na odděleni ze stavem v trackingu "Adresát nezastižen"
Já vždycky doma, mam home-office. Nikdo mě nevolá a nezvoní ve zvonek na dveřích (Příjmení tamhle je).
Zadních potvrzení v poštovné schránce (Příjmení tamhle je taky).

Když divám na mapu v trackingu kde kurýr zjistil doručit balík - to je vůbec jiná ulice a jiné sídliště.

Telefonem, který byl v sms dlouho nikdo neodpovídá a nebere. Když podařilo me dovolat do kurýra a vysvětlil jsem mu ze já vždycky doma a proč mě nedoručuje balík, vidím na mape ze jezdi po jiné ulice ... a budu musit balík reklamovat - uslyšel jsem jen "neshledanou!". Po opakovaném volaní mobil už nikdo nevzal ...

V Depo nikdo po tel číslech neodpovídá.


Produkt

Balík Do ruky, Hmotnost zásilky: 1,0 kg


Požadované řešení

Požaduji doručení na adresu uvedenou na zásilce.
Vyškolení zaměstnance a slušnost.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2022 10:18, před 2 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.