Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62357Špatně řešené náhradní nástupiště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2022, před 2 lety

Michaela Sopková

Znění stížnosti

Dobrý den dnes jsem s kočárkem chtěla na náhradním nástupišti na autobus č.22 přes dav lidí jsem se nedostala na nástupiště.Jedna řada lidí stála na jednom kraji nástupiště a druhá řada vystupovala s autobusu č.22 než prošli a já stačila s kočárkem dojít a nastoupit autobus zavřel a odjel.Klepala jsem na řidiče a ten se jen usmál.Takto se to stalo dvakrát za sebou na nástupiště není šance se dostat s kočárkem ani přes slovo zdovolením nikdo neslyší nebo nerozumí Česky.Platím ročně 3600 Kč za dopravu a pak čekám 50 minut s miminkem v mrazu na nástupišti!!!


Produkt

Autobus č.22


Požadované řešení

Jak se mám dostat s kočárkem domů?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 16:33, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížností je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 15:40, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.