Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den dnes jsem s kočárkem chtěla na náhradním nástupišti na autobus č.22 přes dav lidí jsem se nedostala na nástupiště.Jedna řada lidí stála na jednom kraji nástupiště a druhá řada vystupovala s autobusu č.22 než prošli a já stačila s kočárkem dojít a nastoupit autobus zavřel a odjel.Klepala jsem na řidiče a ten se jen usmál.Takto se to stalo dvakrát za sebou na nástupiště není šance se dostat s kočárkem ani přes slovo zdovolením nikdo neslyší nebo nerozumí Česky.Platím ročně 3600 Kč za dopravu a pak čekám 50 minut s miminkem v mrazu na nástupišti!!!
Autobus č.22
Jak se mám dostat s kočárkem domů?
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížností je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.