Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 12.11.2022 jsem si od výše uvedené firmy objednala měsíční balení omega rybiček zdarma - pouze za poštovné v částce 49,-Kč.Balení jsem dnes obdržela, nicméně se celá zásilka jeví jako závazek na roční objednávku v částce 249,-Kč měsíčně, a to bych měla hradit rok za další zásilky, které jsem si neobjednala. Přičemž na webových stránkách je tato nabídka bez jakéhokoliv dalšího závazku cokoliv objednávat!?
Komunikace s firmou přes infolinku není možná.
Jak mám dále postupovat k ukončení?
Děkuji Klímová Jaroslava
Vzorek Zdarma Rybičky Omega Marine č. zásilky 2211015387
Odstoupit od smlouvy a výmaz osobních údajů.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Klímová,
dovolte mi Vás informovat, že pokud jste objednala měsíční balení produktu zdarma (kdy hradíte jen poštovné a balné 49,- Kč), pak se jedná o objednávku bez žádných dalších závazků. Uvádíte. že jste produkt obdržela. Součástí balíčku byla také složenka na úhradu poštovného a balného, tedy na 49,- Kč. Jednalo se tedy o jednorázovou objednávku, ze které žádné další závazky nevyplívají. Dále jste obdržela nabídku na zvýhodněné roční balení. Pakliže nemáte o roční balení zájem, na nabídku nereflektujte. Vaše objednávka byla ukončena automaticky. Veškeré informace byly součástí obchodních podmínek, se kterými jste souhlasila - jinak by objednávka nemohla být vůbec realizována. Vaši stížnost tedy považujeme za bezpředmětnou.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.