Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
18.11.2014 jsem objednala zboží v hodnotě 489Kč, které mi eshop nezaslal, na emaily nikdo nereagoval, telefon uvedený na internetových stránkách www.justspice.cz je vypnutý. 18.12.2014 jsem na uvedený email info@justspice.cz zaslala email, že objednávku ruším, ať mi vrátí peníze. Až 26.1.2015 mi z info@justspice.cz došel email, že mi peníze zašlou na účet dne 28.1.2015. Peníze mi nepřisly a opět nikdo nekomunikuje, telefon stále vypnutý.
Kuchařka, koření.
Chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud je uzavřena kupní smlouva, má prodávající povinnost dodat věc v ujednané lhůtě. Jestliže věc není dodána ani v dodatečné lhůtě poskytnuté spotřebitelem, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Prodávající má následně povinnost vrátit zaplacenou částku v určené lhůtě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení.
Jelikož společnost nereagovala na naši výzvu, stížnost uzavíráme. Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil, určil lhůtu k vrácení peněz a ty v této lhůtě nebyly vráceny, nezbylo by než uplatnit nárok v soudním řízení. Před podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.