Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 12.11.2022 jsem si objednala na tip mé kamarádky zásilku měsíční vzorek Rybičky OmegaMarine pouze za poštovné bez jakéhokoliv dalšího závazku, kamarádce zásilka přišla s tím, že tato objednávka nebude poslední a budou jí chodit další zásilky s měsíční splátkou 249,-Kč. Mně zásilka doposud nepřišla ani nevím, zda přijde. Částku za poštovné 49,-Kč jsem uhradila platební kartou. Na infolinku se nemohu dovolat, proto volím tuto cestu.
Žádám tímto o okamžité odstoupení a výmaz mých osobních údajů z databáze.
Pokud zásilka dorazí, okamžitě ji vracím.
Děkuji za pochopení.
Lucie Jerglová
vzorek Rybičky Omega Marine na 1 měsíc pouze za poštovné 49,-Kč
Odstoupení od smlouvy a zrušení objednávky č. 2211015349( pokud tedy je něco na cestě?)
|
Tweet |
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vážená paní Jerglová,
dovolte mi Vás informovat, že pokud jste objednala měsíční balení produktu zdarma (kdy hradíte jen poštovné a balné 49,- Kč), pak se jedná o objednávku bez žádných dalších závazků. Uvádíte. že jste produkt obdržela. Součástí balíčku byla také složenka na úhradu poštovného a balného, tedy na 49,- Kč. Jednalo se tedy o jednorázovou objednávku, ze které žádné další závazky nevyplívají. Dále jste obdržela nabídku na zvýhodněné roční balení. Pakliže nemáte o roční balení zájem, na nabídku nereflektujte. Vaše objednávka byla ukončena automaticky. Veškeré informace byly součástí obchodních podmínek, se kterými jste souhlasila - jinak by objednávka nemohla být vůbec realizována. Vaši stížnost tedy považujeme za bezpředmětnou. Ráda bych Vás také informovala, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Vážení, děkuji za uvedené informace.. ráda bych ovšem znovu uvedla, že já jsem zásilku, kterou jsem hradila kartou předem, neobdržela. veškeré nformace, co zásilka obsahuje(se všemi letáky a spletitými nabídkami) jsem zjistila u kamarádky, a proto jsem se snažila situaci řešit.
Jak tedy postupovat, když mi zásilka doručena nebyla a poštovné jsem uhradila?
Děkujeme stranám za součinnost.
Protože dotaz míří především na společnost, přeřazujeme stížnost na ni, aby mohla reagovat.
Doplňujeme, že prodávající je povinen dodat ve sjednaném termínu a nebyl-li takový termín sjednán, mělo by být dodáno do 30 dnů.
Vážená paní Jerglová,
děkujeme Vám za informaci. Po přijetí objednávky byl produkt vyexpedován na Vaši adresu, s termínem doručení okolo 18.11.2022. Uvádíte, že jste produkt neobdržela, pravděpodobně Vám ho nedoručila Česká pošta. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Vaši úhradu ve výši 49,- Kč evidujeme, požádám Vás tedy o informaci, zda chcete produkt zaslat znovu nebo si přejete částku vrátit na Váš bankovní účet?
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den,rozumím. Reklamace je na místě, zásilka mi doručena nebyla.
Prosím o vrácení úhrady na účet, ze kterého jsem platbu odesílala.
Děkuji za uzavření celé záležitosti a objasnění, Jerglová
Dobrý den, děkuji za informaci. Přeplatek ve výši 49,- Kč bude vrácen na Váš bankovní účet.
Hezký den.
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.