Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 8.9. 2022 jsme online objednali a zaplatili sedačku HORIZON XL s dodací lhůtou 8 týdnů. Zhruba po měsíci nám došel email,že místo 3.11 se doručení na pobočku přesune na týden mezi 7-13.11.2022. 13.11 jsem volala na infolinku a bylo mi řečeno že sedačka určitě dojde ve 46. Týdnu,což byl týden následující po 13.11.2022. Od té doby nikdo nekomunikuje. Takže já volám,neustále, na infolince mi pani sdělila,že pošle dotaz výrobci,dnes,tj. 21.11.2022 sem se měla dozvědět kdy sedačka dojde a nikdo se opět neozval,JSEM VYTOČENÁ. Dvakrát jsme si zamlouvali dopravu a byli jsme tratní!!! A jako řešení nebo další postup mi neustále dokola nabízejí storno objednávky!!!! Chci ale tuhle sedačku,kterou jsem koupila a zaplatila!!!! Hned!!!! Navíc bych velmi ocenila nějakou slevu jako kompenzaci!!!!!!!!! A doufám,že ta sedačka nedojde poškozená!!!Číslo kupní smlouvy: 6950728, doručení do Sconto Brno. Slušná už jsem byla 5x na Sconto infolince,nervy mám ale jen jedny...
Sedačka HORIZON XL, zelená barva,pravá
Jako řešení bych uvítala co nejdřívější doručení sedačky a kompenzaci komplikací, času a nákladů na dopravu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouvám se Vám za komplikace s objednávkou u nás. Bohužel nám výrobce již několikrát posunul termín dodání těchto sedacích souprav, což bohužel nedokážeme nijak ovlivnit. Omlouvám se i za nekomunikaci. Přišel Vám sice omluvný e-mail, ale chápu, že v této věci očekáváte aktivní komunikaci z naší strany. Jako kompenzaci od nás dostanete dopravu zdarma.
S omluvou a pozdravem
J. Hušek, SCONTO Nábytek s.r.o.
Dobrý den pane Hušku, dnes je 2.11.2022,sedačka měla být dnes na skladě Sconta v Brně. Právě jsem tam volala a sedačka stále není!!! Jak je možné,že prodáváte zboží,u kterého nedokážete zajistit dodání!!!!!???? Doprava zdarma,aby byla,čekám zase nějaký problém!!!!!! A kdybych se neozvala já, tak by mi opět nedal nikdo vědět!!!!!
Děkujeme stranám za reakce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést, kdy bude zboží na skladě.
Dobrý den,
zboží bylo zákaznici dne 29.12. zdarma zavezeno, považuji tedy s omluvou za vyřízené.
J. Hušek, SCONTO Nábytek s.r.o.
Děkujeme za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Zboží je v pořádku. Děkuji