Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#62367Nekalé praktiky při "migrování" na nové tarifuy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2022, před 2 lety

Martin Linhart

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 7.10.2021 jsem si u T-mobile vyjednal tarif 4G 150+150SMSzdarma s 30% slevou a měsíčním paušálem 297,50 Kč včetně DPH. Sleva je platná 60 měsíců.
Nyní mě T-mobile poslal, že můj tarif automaticky "migruje" na lepší nový a smozřejmě dražší !!
Tarif se zvednul na 5G 150+150SMSzdarma a sním se také zvedla cena.
Ale protože já nepotřebuji více dat a stávající data ani nevyberu nechci tento tarif. Odepsali mně, že to je automatické a jestli se mně to nelíbí tak ať od nich odstoupím.
Toto jednání se mně nelíbí i z hlediska, že jsem jejich opravdu dlouholetý zákazník.
A navíc si myslím, že po tuto dobu 60 měsíců, pokud s tím nebudu souhlasit, by neměli tarif měnit.
Mohl bych přejít k jinému operátorovi,ale po tomtu přístupu jsem se to rozhodl řešit i jinou cestou.

prosím poraďte.


Požadované řešení

Ponechání stávajícího tarifu po dobu slíbených 60 měsíců, pokud se změnou tarifu nebudu souhlasit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 16:46, před 2 lety

V tomto případě se jedná o jednostrannou ultimativní změnu smlouvy, při které má spotřebitel možnost volby, zda mlčky akceptuje změnu provedenou společností, či zda se rozhodne závazek předčasně ukončit. Společnost musí o změně podmínek řádně spotřebitele informovat.

V tomto případě by se také mohlo jednat, jak i spotřebitel sám uvádí, o klamavé konání ze strany společnosti, která by převedla po ukončení starého tarifu spotřebitele na tarif nový a dražší, než by bylo nutné. Takové jednání je zákonem o ochraně spotřebitele zakázané.

Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.