Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7.10.2021 jsem si u T-mobile vyjednal tarif 4G 150+150SMSzdarma s 30% slevou a měsíčním paušálem 297,50 Kč včetně DPH. Sleva je platná 60 měsíců.
Nyní mě T-mobile poslal, že můj tarif automaticky "migruje" na lepší nový a smozřejmě dražší !!
Tarif se zvednul na 5G 150+150SMSzdarma a sním se také zvedla cena.
Ale protože já nepotřebuji více dat a stávající data ani nevyberu nechci tento tarif. Odepsali mně, že to je automatické a jestli se mně to nelíbí tak ať od nich odstoupím.
Toto jednání se mně nelíbí i z hlediska, že jsem jejich opravdu dlouholetý zákazník.
A navíc si myslím, že po tuto dobu 60 měsíců, pokud s tím nebudu souhlasit, by neměli tarif měnit.
Mohl bych přejít k jinému operátorovi,ale po tomtu přístupu jsem se to rozhodl řešit i jinou cestou.
prosím poraďte.
Ponechání stávajícího tarifu po dobu slíbených 60 měsíců, pokud se změnou tarifu nebudu souhlasit.
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o jednostrannou ultimativní změnu smlouvy, při které má spotřebitel možnost volby, zda mlčky akceptuje změnu provedenou společností, či zda se rozhodne závazek předčasně ukončit. Společnost musí o změně podmínek řádně spotřebitele informovat.
V tomto případě by se také mohlo jednat, jak i spotřebitel sám uvádí, o klamavé konání ze strany společnosti, která by převedla po ukončení starého tarifu spotřebitele na tarif nový a dražší, než by bylo nutné. Takové jednání je zákonem o ochraně spotřebitele zakázané.
Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.