Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#6237Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2015, před 10 lety

Edita Tomsová

Znění stížnosti

Ve středu jsem si z internetového obchodu objednala balíček. Zvolila jsem dopravu přes PPL - doručení do 24 hodin. Ve středu odpoledne jsem dostala mail, že následující den mi budou zásilku doručovat. Ve čtvrtek ve 20:04 jsem dostala mail, že dnešní doručení nebylo úspěšné, znovu budeme doručovat následující den. Pro jistotu jsem v pátek v 7 ráno volala na centrálu a chtěla se ujistit, že dnes balíček opravdu dorazí, ačkoli měl být doručen už předešlý den, nestalo se a to jsem byla celý den na telefonu i na udané adrese. Paní mi ujistila, že dnes v 9 mi přijde sms s kontaktem na řidiče a 2 hodinový interval doručení. Do 11 mi žádná sms nepřišla, tak jsem opět volala na centrálu a tam mi bylo zděleno, že balíček je stále v depu a bude doručován až v pondělí. To je naposledy co jsem využila služeb PPL!


Požadované řešení

U služby doručení do 24 hodin, bych čekala opravdu doručení do 24 hodin, popř. nějaký pádný důvod proč se tak nestalo, ale nejdříve mi bylo zděleno, že tam nebylo uvedené mé telefonní číslo, proto se mi řidič ve čtvrtek nemohl dovolat. Akorát tedy nechápu, proč nezazvonil u dveří, když adresa byla správná. Nebo proč, když mi ve středu přišel informační mail, se sledovacím číslem zásilky a potvrzením, že mi bude následující den doručována zásilka, tam nebyla žádost o doplnění telefonního čísla. Řešení - nenabízet služby, které nejsou schopni poskytnout!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 15:48, před 10 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem jinak odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.