Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#62370NEBYLO DORUČENO DO ESHOPU ALE NA VÝDEJNÍ MÍSTO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2022, před 2 lety

Alice Bardová

Znění stížnosti

Zaplatila jsem doručení na adresu eshopu, přesto bylo doručeno na výdejní místo. Na adrese eshopu je velký obchod a v uvedeném čase 18.11. v pátek bylo normálně otevřeno, takže nebyl žádný důvod ukládat zásilku na výdejní místo. Posílám část mailu od obchodního oddelení, který mi přišel. Žádám Vás o neoddkladné řešení situace, protože já nejsem z PRahy a nemůžu eshopu osobně tu věc předat a tohle jednání řidiče je tedy skandální, navíc já zákazník teď čelím nějaké agresy ze strany eshopu, když jsem v této kause poškozená Vaší firmou. Děkuji Alice Bardová

Výpis z Packeta trasování zásilky

18. 11. 2022 09:51:38 Doručování zásilky (předpokládané doručení v čase 13:38 - 15:08).
18. 11. 2022 14:46:19 Vaše zásilka byla přesměrovaná na výdejní místo.
Záznamy kontaktů
18. 11. 2022 13:59:27 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno
18. 11. 2022 14:00:13 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno


Produkt

zboží do eshopu, číslo zásilky je v předmětu nahoře, nevím co více mám udělat, zaplatila jsem dodání na adresu


Požadované řešení

urychleně dodat do eshopu v otvírací době v pracovní den.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2022 09:47, před 2 lety

Místo plnění je jednou ze základních obsahových náležitostí závazkového vztahu.

Pokud smlouvu o přepravě uzavíral spotřebitel a služba nebyla poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby (tzn. dodání do původně sjednaného místa), přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 13:35, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.