Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zaplatila jsem doručení na adresu eshopu, přesto bylo doručeno na výdejní místo. Na adrese eshopu je velký obchod a v uvedeném čase 18.11. v pátek bylo normálně otevřeno, takže nebyl žádný důvod ukládat zásilku na výdejní místo. Posílám část mailu od obchodního oddelení, který mi přišel. Žádám Vás o neoddkladné řešení situace, protože já nejsem z PRahy a nemůžu eshopu osobně tu věc předat a tohle jednání řidiče je tedy skandální, navíc já zákazník teď čelím nějaké agresy ze strany eshopu, když jsem v této kause poškozená Vaší firmou. Děkuji Alice Bardová
Výpis z Packeta trasování zásilky
18. 11. 2022 09:51:38 Doručování zásilky (předpokládané doručení v čase 13:38 - 15:08).
18. 11. 2022 14:46:19 Vaše zásilka byla přesměrovaná na výdejní místo.
Záznamy kontaktů
18. 11. 2022 13:59:27 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno
18. 11. 2022 14:00:13 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno
zboží do eshopu, číslo zásilky je v předmětu nahoře, nevím co více mám udělat, zaplatila jsem dodání na adresu
urychleně dodat do eshopu v otvírací době v pracovní den.
|
Tweet |
Místo plnění je jednou ze základních obsahových náležitostí závazkového vztahu.
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral spotřebitel a služba nebyla poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby (tzn. dodání do původně sjednaného místa), přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.