Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62379Žádná reakce na telefonáty a e-maily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2022, před 2 lety

Alena BUCHBAUEROVA

Znění stížnosti

Nebylo mi oznámena změna názvu společnosti a ani nemám smlouvu,několikrát jsem zkoušela telefonicky se domluvit ale ani po púl hodinovém volání jsem nebyla přepojena nebo hovor byl ukončen. Zkoušela jsem poslat i pár e-mailů ale na ty jsem nedostala odpověd.


Požadované řešení

kontakt se společností


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2022 09:33, před 2 lety

V tomto případě došlo nejspíše ke splynutí dodavatelů (všechny práva a povinnosti z bývalé smlouvy přešly na novou společnost). Spotřebitel však o splynutí musí být předem informován a nesmí mu být změněny podmínky smlouvy.

Ke splynutí, o kterých víme došlo se společností Zelená elektřina, kde je toto potvrzeno následujícím oznámením: „Oznamujeme Vám, že k 1. 1. 2022 dochází ke sloučení Vašeho dodavatele elektřiny/plynu Zelená elektřina s. r. o. se společností Elgas Energy s. r. o. Veškeré Vaše smluvní náležitosti budou od tohoto data vyřizovány pod hlavičkou dodavatele Elgas Energy s. r. o., kam Vaše odběrná místa plynule přecházejí.“ A také s dodavatelem Strong Energy, jak bylo uvedeno v jiné stížnosti (https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/62005/strong-energy-a-elgas-energy).

Spotřebitel by měl rovněž vést v patrnosti, zda neudělil plnou moc zprostředkovateli či zda jeho jménem nejedná na základě smlouvy jiná osoba. V současné době lze všechny tyto typy závazků vypovědět bez výpovědní doby a bez postihu dle § 11n Energetického zákona.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 13:49, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.