Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem obdržela objednaný balíček, ale místo objednaného parfému CHanel COCO Mademoiselle, který byl v nabídce, mi došel jakýsi parfém W667, bez uzávěru, v podivném flakonu.
Ta to náhražka nemá s výše uvedeným parfém nic společného. Je pravda, že mě mohla zarazit jeho cena 640,- už to bylo podezřelé, ale s předvánočníma akcema jsem myslela, že je velká sleva.
Velmi zarážející je, že při nepřevzetí balíčku firma vyhrožuje vymáhaní nucené platba soudem, plus náklady advokátní společnosti, když sama od začátku nabídky porušuje zákon, neboť posílá jiný výrobek než si zákazník objedná. Podle recenzí jsem zjistila(pozdě), že nejsem jediná.
Informace o předmětu jsem již popsala výše v "POPOISU STÍŽNOSTÍ" prostě objednaný výrobek parfém CHanel COCO Mademoiselle nedošel, místo něho došel pochybný neznámý parfem či co to je pod názvem Premium Parfumenedošel
Chci rovněž vrátit peníze(640,-) neboť jsem zboží chtěla předat jako dárek, ale došlé zboží darovat bohužel nejde. Postěžovat si opravdu chci na podvod, který vědomě provádíte na zákaznících. Je nabízeno zboží pod obrázkem originálu a příjde podivný, neznámý, nevím zda je možné ho nazvat parfémem.
|
Tweet |
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.