Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62382Nekomunikuji a nechtějí vrátit peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2022, před 2 lety

Nikol Jindřichova

Znění stížnosti

Dobrý den.
Firma nekomunikuje.
Bohužel nedorozuměním se stalo, že jsme s tchyni poslaly každá platbu za jednu a tu samou objednávku. Takže firmě přišlo jednou tolik.
Když jsem psala email a zadala o zaslání platby zpět, po doložení důkazů, že opravdu obě platby proběhly úspěšně. Se nemůžu dočkat odpovědi a chodí opakovaně jeden a ten stejný email od nich, který je očividně automatický.. Telefon nikdo ne zvedá, tak tedy nevím, jak se s není spojit.
Že se na zboží čeká dlouho vím, ale když jsem poslala sice svou vinou, peníze 2x. A nejsou schopni ANI ODEPSAT NORMÁLNĚ, tak to tak nenechám.
Proto dnes budu písemně psát k nim na adresu odstoupení od smlouvy. Rušit objednávku a žádat obě platby zpět.
A nahlásim to i na PČR a v bance.


Produkt

Objednaná - Luxusní pánská bunda s kožichem. Číslo objednávky je3927164


Požadované řešení

Ráda bych, aby někdo začal normálně komunikovat a ne jen automat. Chtěla bych Vrácení peněz. A když ne za zboží, tak aspoň tu platbu, která jim dorazila navíc...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2022 14:02, před 2 lety

Pokud byla částka uhrazena dvakrát, přičemž zboží bylo objednáno jednou, jedná se v této části o bezdůvodné obohacení, které musí být vydáno tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Delta Division s.r.o., Milady Horákové 382/75, 170 00 Praha.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 13:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.