Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Mela jsem objednane zbozi a bydlim az u polskych hranic bohuzel dopravci dpd se nechce dorucovat zasilku takto daleko a proto si porad vymysli pohadky o spatnych zasilkach dnes me bylo byt doruceno zbozi a odpoledne prisel mejlik ze pry je zasilka poskozena ze ji prelepi paskou a zivot jde dal to snad ani neni mozne ze to mysli vazne to neni muj prvni pripad s touto spolecnosti.
doruceni zasilky
Ukoncit praci dpd
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepřevzetí balíku z důvodu poškození, neposkytnutí služby ve sjednané kvalitě:
Reklamaci je obecně možné (a vhodné) uplatnit ihned při převzetí, avšak v případech, kdy reklamaci odmítne zaměstnanec řešit na místě, je vhodné obrátit se na společnost co nejdříve a situaci jí popsat. Spotřebitel má pak lepší důkazní břemeno v případném sporu. Aby spotřebitel nebyl "nedůvěryhodným" pro prodávajícího jak zmiňuje, je vhodné obrátit se s popisem situace i něj, aby měl o situaci a důvodech nepřevzetí přehled. Navíc předpokládáme, že smlouvu o přepravě uzavřel právě prodávající. Z této pozice by tak měl službu reklamovat on sám podle informací od spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.