Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62389Nedodani zasilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2022, před 2 lety

Petra Haltufová

Znění stížnosti

Mela jsem objednane zbozi a bydlim az u polskych hranic bohuzel dopravci dpd se nechce dorucovat zasilku takto daleko a proto si porad vymysli pohadky o spatnych zasilkach dnes me bylo byt doruceno zbozi a odpoledne prisel mejlik ze pry je zasilka poskozena ze ji prelepi paskou a zivot jde dal to snad ani neni mozne ze to mysli vazne to neni muj prvni pripad s touto spolecnosti.


Produkt

doruceni zasilky


Požadované řešení

Ukoncit praci dpd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2022 10:59, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepřevzetí balíku z důvodu poškození, neposkytnutí služby ve sjednané kvalitě:
Reklamaci je obecně možné (a vhodné) uplatnit ihned při převzetí, avšak v případech, kdy reklamaci odmítne zaměstnanec řešit na místě, je vhodné obrátit se na společnost co nejdříve a situaci jí popsat. Spotřebitel má pak lepší důkazní břemeno v případném sporu. Aby spotřebitel nebyl "nedůvěryhodným" pro prodávajícího jak zmiňuje, je vhodné obrátit se s popisem situace i něj, aby měl o situaci a důvodech nepřevzetí přehled. Navíc předpokládáme, že smlouvu o přepravě uzavřel právě prodávající. Z této pozice by tak měl službu reklamovat on sám podle informací od spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 14:59, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.