Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
nepreji si zasilani vasich zprav,ohledne spokojenosti se zbozim,prodavate s* z ciny a jeste otravujete z d* hodnocenim
nic nezasilat
|
Tweet |
Dle § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti může fyzická nebo právnická osoba, která získá od svého zákazníka podrobnosti jeho elektronického kontaktu pro elektronickou poštu v souvislosti s prodejem výrobku nebo služby podle požadavků ochrany osobních údajů upravených zvláštním právním předpisem, využít tyto podrobnosti elektronického kontaktu pro potřeby šíření obchodních sdělení týkajících se jejích vlastních obdobných výrobků nebo služeb za předpokladu, že zákazník má jasnou a zřetelnou možnost jednoduchým způsobem, zdarma nebo na účet této fyzické nebo právnické osoby odmítnout souhlas s takovýmto využitím svého elektronického kontaktu i při zasílání každé jednotlivé zprávy, pokud původně toto využití neodmítl.
Zasílání e-mailových dotazníků lze běžně odmítnout již při objednávce zboží. Pokud zde kolonka pro odmítnutí při ukončování objednávky nebude, je možné zasílání obchodního sdělení odmítnout i v e-mailu, který dorazí společně se sdělením, zpravidla toto odmítnutí bývá až na konci samotného e-mailu.
Pokud by společnost zasílala obchodní sdělení i po odmítnutí spotřebitelem, je možné se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který vykonává dozor nad dodržováním § 7 zák.č. 480/2004 Sb. Stížnost k prošetření lze podat přes následující odkaz: https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938.
Dobrý den, e-maily požadující hodnocení obchodu jsou zákazníkům zasílány automaticky, pokud nedošlo při vytvoření objednávky k odmítnutí zasílání obchodních sdělení. Tato možnost se zobrazuje před dokončením objednávky a ve Vašem případě nebyla zřejmě označena. Děkuji za pochopení. S pozdravem Jana, overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.